Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14040
Geregistreerd: 20-04-16

Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 13:53

bokt.nl
Overige

Afbeelding

Afgelopen weekend was de Diamond Edition van Jumping Amsterdam. Britt Dekker en Anky van Grunsven schuiven vanavond aan bij de Wereld Draait Door.

Britt en Anky zullen aan tafel zitten in het programma van Matthijs van Nieuwkerk om terug te blikken op een weekend vol mooie sport op Jumping Amsterdam. De Wereld Draait door is vanavond te zien op NPO1 om 19.00 uur.

Uitzenging gemist? Bekijk het fragment hier terug.
Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 29-01-19 02:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link naar fragment toegevoegd

IrisB01

Berichten: 4
Geregistreerd: 16-03-17

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:07

Ik ga kijken!

marietta
Berichten: 160
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:20

Heel grappig wat Britt losmaakt alweer.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:23

Wat een heerlijk stel zijn die twee samen!!! _/-\o_

Britt is een fantastische ambassadrice voor de jeugdige paardensportliefhebbers, iemand die de kinderen weer echt kan laten dromen. Volgens mij was daar de afgelopen 20 jaar niemand voor... En als je het als kind al durfde te dromen kwam er wel weer iemand heel lelijk vertellen van 'wat denk jij nou?'

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:32

Net even terug gekomen, wat een leuk interview! Mooi stel samen.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:39

Janine1990 schreef:
Wat een heerlijk stel zijn die twee samen!!! _/-\o_

Britt is een fantastische ambassadrice voor de jeugdige paardensportliefhebbers, iemand die de kinderen weer echt kan laten dromen. Volgens mij was daar de afgelopen 20 jaar niemand voor... En als je het als kind al durfde te dromen kwam er wel weer iemand heel lelijk vertellen van 'wat denk jij nou?'


en zo is het :D super leuk

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 15:54

Leuk interview idd!

Ben ik de enige die het raar vond dat Matthijs maar door bleef hameren over Salinero's prijs? Dat gaat niemand toch geen hol aan?

Myrthe_Roos

Berichten: 27
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: Makkinga, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:24

borstnoot schreef:
Leuk interview idd!

Ben ik de enige die het raar vond dat Matthijs maar door bleef hameren over Salinero's prijs? Dat gaat niemand toch geen hol aan?


Vond Matthijs sowieso horkerig in dit item. Blijkbaar is 13e van de 5000 worden geen prestatie.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:43

Hij staat ook niet echt bekend om zijn subtiliteit :+

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:44

Ik vind Britt zo’n leuk mens. Zo lekker echt en recht voor z’n raap.
Ze reed trouwens wel echt heel netjes en goed in dat korte filmpje. Ik denk dat ze zeker nog ver kan komen :j

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:25

borstnoot schreef:
Leuk interview idd!

Ben ik de enige die het raar vond dat Matthijs maar door bleef hameren over Salinero's prijs? Dat gaat niemand toch geen hol aan?

Ik voelde idd ook wat plaatsvervangende schaamte

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:39

Haar strak naar achteren :') brit is altijd leuk!

rien10
Berichten: 14672
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:42

13e vind ik rete knap!

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:32

Hahahah 'dan krijg je sowieso geen luizen zegmaar' :')
Britt kan echt wel knap rijden, leuk.

Diesel54

Berichten: 1568
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 10:28

Super leuk! Lekker stel, Britt is zo positief en ze haalt ook het leuke uit Anky.

Ik vind het wel interessant wat een paard kost, waarom moet dat altijd zo geheimzinnig :D

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 10:50

Oei, ik ben de enige die Britt niet zo leuk vind geloof ik. Tof dat ze jongeren aanspreekt, dat is super! Ze speelt het wat dommere, impulsieve meisje. Daar is ze wel ver mee gekomen, maar om daar nou een 'beroep' van te maken...Zal mijn leeftijd wel zijn :-)

Babootje

Berichten: 26264
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 11:32

Vond de opmerking van Anky richting Britt wel grappig dat ze voor de OS toch wat meer zou moeten trainen (als de hele dag met je kont in het zadel :D ). Keep on dreaming...
Ze reed netjes, maar ik vind Britt nog wel wat 'houterig' in het zadel. Wel een ontzettend leuk paard heeft ze.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 12:06

IsabelleN schreef:
Oei, ik ben de enige die Britt niet zo leuk vind geloof ik. Tof dat ze jongeren aanspreekt, dat is super! Ze speelt het wat dommere, impulsieve meisje. Daar is ze wel ver mee gekomen, maar om daar nou een 'beroep' van te maken...Zal mijn leeftijd wel zijn :-)


Als ze het speelt, vind ik haar wel een topactrice. Volgens mij is ze echt gewoon haarzelf :+ En dat vind ik leuk.

En of ze nou wel of niet die OS gaat halen ooit... Ze droomt ervan en werkt hard om die droom te behalen. Ik vind het mooi als mensen zo leven voor hun droom en hun passie.
Anky zei idd dat ze dan wat meer uren in het zadel moet maken, maar realistisch als Britt is liet ze wel weten dat zo’n hobby niet vanzelf aan komt waaien, ze niet alleen afhankelijk van sponsors wil zijn, en dat er dus ook hard gewerkt moet worden om geld te verdienen voor haar hobby.

Babootje

Berichten: 26264
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 12:23

En zo is het maar net. ik vind het gewoon een leuk mens die ook laat zien dat ze hard moet werken voor haar hobby.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 12:50

Volgens mij is ze ook gewoon heel erg haarzelf en beslist niet dom. Dat impulsieve herken ik heel erg goed :')

Vond het ook een heel goede insteek om te laten zien dat ze er echt vooe wil werken.

dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:01

Wat ik dan wel een beetje jammer vind is dat het overkomt alsof Britt Nk rijdt op het nivo van Anky olympisch nivo zeg maar! Hoewel ik Britt verder heel leuk vind en voor kinderen een hele goede motivator!

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:07

dresjoepie schreef:
Wat ik dan wel een beetje jammer vind is dat het overkomt alsof Britt Nk rijdt op het nivo van Anky olympisch nivo zeg maar! Hoewel ik Britt verder heel leuk vind en voor kinderen een hele goede motivator!


Leg de paardensport, specifiek het 'saaie' dressuur, eens aan een leek uit... valt niet mee...
Denk dat dat een behoorlijke uitdaging is om binnen 10 minuten helder te krijgen.

dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Kijktip: Britt Dekker en Anky van Grunsven vanavond in DWDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:17

Nou ja hoeveel stappen ben je verwijderd van het nivo van Anky is niet zo lastig toch? Het is nu net of ze top sporter is maar het is een BN er met een hobby :o

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:25

dresjoepie schreef:
Nou ja hoeveel stappen ben je verwijderd van het nivo van Anky is niet zo lastig toch? Het is nu net of ze top sporter is maar het is een BN er met een hobby :o


Maar dan is het voor DWDD niet interessant en/of nieuwswaardig. En afwezigheid van paardensport in de media is doodsteek voor de sport.

Dus ja, liever op deze manier. Lekker toegankelijk voor de jeugd. Vergeet niet dat de jeugd van nu amper weet wie Anky is. Britt is gewoon een verbindende factor. Ik denk dat deze dames samen de toekomst van de sport dragen.

MamAppelsap
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 15:37

Janine1990 schreef:
dresjoepie schreef:
Wat ik dan wel een beetje jammer vind is dat het overkomt alsof Britt Nk rijdt op het nivo van Anky olympisch nivo zeg maar! Hoewel ik Britt verder heel leuk vind en voor kinderen een hele goede motivator!


Leg de paardensport, specifiek het 'saaie' dressuur, eens aan een leek uit... valt niet mee...
Denk dat dat een behoorlijke uitdaging is om binnen 10 minuten helder te krijgen.


Als men dat had gewild is dat niet zo moeilijk hoor. Gewoon de namen van de dressuurklassen niet per se willen noemen. :') Dat is op zich niet relevant als je alleen het niveauverschil wil duiden.