Van der Schaft en Van de Wetering nieuwe Finse bondscoaches

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Van der Schaft en Van de Wetering nieuwe Finse bondscoaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 23:18

horses
Dressuur, Springen

Afbeelding
Rien van der Schaft. Foto: Remco Veurink

De Finse paardensportbond haalt Nederlandse kennis in huis. Rien van der Schaft, de voormalig bondscoach van de Nederlandse dressuurruiters, wordt per direct coach van het Finse dressuurteam. Ad van de Wetering, manegehouder van Het Zwarte Water in de Mortel, instructeur en handelaar, wordt bondscoach van de Finse springruiters. Van der Schaft heeft er zin in: "Er zijn een aantal goede ruiters met leuke paarden en het doel is duidelijk: de Europese Kampioenschappen."

Lees het volledige bericht op de site van Horses.nl.

Suzanne F.

Re: Van der Schaft en Van de Wetering nieuwe Finse bondscoaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 07:12

Leuk voor hem! Ik denk dat hij daar veel meer gewaardeerd wordt en dat het systeem daar ook beter bij hem past. Ben benieuwd.

keshia

Re: Van der Schaft en Van de Wetering nieuwe Finse bondscoaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 07:49

Ik vind het een gemiste kans voor nederland. Maar goed, ik hoop voor Rien dat hij daar wel de waardering krijgt die hij verdiend. En dat hij in Finland kan laten zien hoe het óók kan! Ik wens hem veel succes.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 08:16

keshia schreef:
Ik vind het een gemiste kans voor nederland. Maar goed, ik hoop voor Rien dat hij daar wel de waardering krijgt die hij verdiend. En dat hij in Finland kan laten zien hoe het óók kan! Ik wens hem veel succes.

Helemaal mee eens!