Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
fjordjes schreef:Link van de video? Als ik op de link klik zie ik het paard wat in het zwembad ligt.
Gini schreef:Ik vind het filmpje te onduidelijk. Je hebt echt het achtergrondverhaal nodig om het eigenlijk te snappen. Je ziet een pony die rustig aan het lopen is met de moeder ernaast en dan een auto die te snel rijdt en dan ineens *klap* en zwart beeld. Ik dacht eigenlijk eerst dat de moeder het slachtoffer zou zijn.
Plus video's zoals dit moeten altijd naar het dramatische moment opgebouwd worden. In dit soort video's zie je eerst allemaal leuke en fijn taferelen om dan te climaxen naar het dramatische moment (het ongeval in dit geval) om dan af te sluiten met de tekstuele oproep.
Het feit dat het dramatische moment zeer snel komt en daarna gaat de video gewoon verder doet een beetje afbreuk aan die opbouw. En dan gaat het jongetje eerst alle andere paarden nog rustig een worteltje geven, voordat die naar de stal van zijn overleden pony gaat. Als het jongetje echt had gehoopt dat zijn pony terug was, dan was die met zijn jas half aan naar buiten gestormd naar de stal van zijn pony zonder eerst worteltje uit een zak te trekken.
Misschien ben ik hard, maar ik vond het filmpje te slap om echt een brok in mijn keel te krijgen.
Gebruikers op dit forum: Radian6 en 9 bezoekers