Quotes van de maand: december 2018

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Banjer
Correspondent

Quotes van de maand: december 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-18 20:06 Tip de Nieuwsredactie

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Ook paarden moeten soms lachen om onze uitspraken.
Foto door Banjer

De laatste dag van 2018 is meteen de eerste dag van een "nieuw onderdeel": de quotes van de maand. De quotes zijn niet helemaal nieuw, want ze stonden ook al in de Bokt Nieuwsbrief (BNB). Het begin van het nieuwe jaar leek ons een mooi moment om ze te herintroduceren. Heb je een grappige, opvallende of mooie quote gespot op Bokt, stuur dan een pb naar Banjer, met daarin de quote en een linkje naar het topic.

Onderwerp: Hoe ziet jouw uitgemeste stal eruit?

Depende schreef:
Ja klopt. Mobiel toetsenbord en ik gaan niet zo goed samen, heb ik ook bewezen door je te PBen ipv quoten :')

Onderwerp: Statje

Oscar schreef:
Me hart klopt zo-wi-so altijd al vol verwachting in deze tijd van jaar :D

Oscar schreef:
ikke schreef:
Daarmee ga je het taalbloopertopic wel halen :j :D

Het is ook me streven om daar in te komen. Met of zonder me paard. Dat so-wiezow :D

Onderwerp: Taalbloepers 11: Katerstralegrens en bodemloze zadels

Nicky1963 schreef:
Ibbel schreef:
Als je buurman met het sproeien van z'n tuin jouw tuin ook meteen meeneemt, sproeit-ie over de katerstrale grens heen, dat is duidelijk :D

De buurkat :D

oomens schreef:
Ibbel schreef:
Suc6 en excu6 - ik voel een trend aankomen :+

Vergeet vooral ook reu6nel* en han6tad niet.

*Als je klaverjast mag je ook 'reu69' schrijven.

Onderwerp: Hoogzwanger, baby komt maar niet

Magrathea schreef:
Birdie60 schreef:
Och joh, die kan gelijk lopen als die eruit komt.

:') :') :') Handig.

Ik zou toch voor de truc met de lollie gaan, of misschien een Kapitein Koek

Onderwerp: Taalbloepers 11: Katerstralegrens en bodemloze zadels

oomens schreef:
DubbelDun schreef:
Een soort van galgenmaaltijd dus.

In Utrecht is dat dan een Galgenwaardmaaltijd.

Onderwerp: Beveiligingsauto loopt vast terwijl prinses op paard zit

Citaat:
CharmingS schreef:
Vind het eerder knap dat ze niet van haar paard gewaaid is met die wind van afgelopen weekend :+ ..

Cayenne schreef:
Ze is in ieder geval geen mooi weer ruiter :+

CharmingS schreef:
Nou moet zeggen ik ga ook niet dood van een beetje regen en wind, maar ik liep zaterdag over het strand en ben na 5 minuten toch maar omgedraaid aangezien ik bijna kon vliegeren met mijn chihuahua :') :') :')

CoonArt schreef:
Is it a bird? No! Is it a plane? No! It's CharmingS! :')

CharmingS schreef:
:') :') Had hij bijna vliegles gehad, normaal dreig ik daar alleen mee :Y)

Onderwerp: ETA UNKNOWN - Geboren 4 december - hengstveulen (tinker)

Poosje81 schreef:
Ik had zo gehoopt dat het een merrie was, dan was het zeker gebleven. Maar ik kan niet teveel hengsten hebben hier, dus hij zal uiteindelijk worden verkocht.
En ruinen vind ik persoonlijk zonde, het wordt echt een goede. 3 generaties in stamboek, pssm1 vrij, grote maat, zwaar, mooi getekend, lekker bekje.

Nee hoop oprecht dat er iemand komt die hem wil opfokken voor de toekomst. En ik ben totaal niet commercieel, dus zal er in dat geval ook niet de hoofdprijs voor vragen.

Verder hebben de veulens nu elkaar ontdekt en beginnen samen te spelen. Zorgt voor veel 'vrije' tijd, want ik zit wat tijd langs de wei om puur te genieten van die 2 die ronddartelen.
Enige waar ik van baal is de bagger en nattigheid. Gelukkig is een deel van de wei wel droog en de schuilstal groot en droog, maar ze gaan elke keer in de blub liggen.
Ze worden er niet schoner van, maar gelukkig ook niet ziek en wel gelukkig schijnbaar :+

Onderwerp: ETA UNKNOWN - Geboren 4 december - hengstveulen (tinker)

Poosje81 schreef:
Goed, waar zal ik beginnen? :')

Zoals gezegd is hij geboren in de nacht, ik heb hem toen een aantal keer in handen gehad (iets met omheiningen enzo) en de dag erop ook, ivm gedonder met geslacht.
Daarna was moeders dusdanig beschermend dat ik echt niet in de buurt mocht komen en hij liet me dus ook niet meer in de buurt komen. (Ik heb echt ontblootte tanden voor me gezien van moeders {:)-:( )

Zondagmiddag zat ik samen met een vriendin bij ze in de schuilstal, ik had moeders net gevoerd, en terwijl we Bisou, het halfzusje, aan het kroelen waren, liep de andere uk rond ons te scharrelen, weliswaar op afstand.
En toen zag ik toch een piemeltje hangen :D
Dus veulen in de houtgreep genomen, sorry kerel.

Waar ik een gat voelde in zijn buik (en niet een klein deukje, maar echt een open ruimte) hangt nu keurig een mannelijk geslachtsdeel.

Oftewel, shame on me, voor alles is een 1e keer, we hebben een kerngezond en prachtig groot hengstveulen (vraagt meteen of titel weer aangepast mag worden).

Ondertussen heet hij Ricardo. Gehele naam is iets langer, maar Ricardo past hem wel.

Tot zover het onterechte drama verhaal, met excuses!

Onderwerp: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

scooby09 schreef:
Hier ook sneeuwringen ringen er al onder.
Werken top als ik ze eronder hebt valt er nooit sneeuw.. :=

Onderwerp: Rauw voer voor katten; verantwoord?

Nabster schreef:
Amanda schreef:
Ik voer mijn latten al jaren rauw. Kittens zijn er groot op geworden, de oudste is nu 13. Wel de kattenvariant. Taurine kun je heel makkelijk compenseren door af en toe runderhart bij te voeren.

Ik geef DARF en ben er erg tevreden over. Maar er zijn veel meer soorten KVV :j

Zijn het nu mooie balken geworden?
:D

Heb je er problemen mee dat jouw quote met naam op de voorpagina staat? Stuur dan een pb naar Banjer of een lid van de Nieuwsredactie en dan wordt je quote anoniem gemaakt of verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Banjer op 31-12-18 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Re: Quotes van de maand: december 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 22:13

Haa leuk _O- Ik vond dit onderdeel zo mooi bij de BNB :') Leuk het weer terug te zien! :))

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!
Howrsenaam:Tigress

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 11:32

Oh geweldig ja! Leuk dat dit er weer is :j

[o]
Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!
Meer Afrika-foto's hier
Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 11:37

Dit was altijd het beste onderdeel van de BNB, fijn dat die terug is _O-

Nargles don't believe in you either!
• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie