Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Niet dat ik het goed praat, maarre biest komt enkel de eerste keer uit de uier. Daarna heet het gewoon .... melk.
vienna1987 schreef:Onali schreef:Niet dat ik het goed praat, maarre biest komt enkel de eerste keer uit de uier. Daarna heet het gewoon .... melk.
Kijk eens goed naar de beelden van het veulen die had nog echt wel wat nodig van mama!
VanHuisUit schreef:wat een tumult om 7 veulens en één kalf. Als er straks weer honderden per bosjes neervallen is er geen mens van de beheerders die erom geeft.
Ik wil het niet goedpraten dat ze meegenomen worden maar eerlijk gezegd... ze vragen er wel om.
se7entje schreef:Inderdaad Vanhuisuit.
Je kan het ook zo zien ; Goh, waar wil ik wonen, op een grote vlakte met een onnatuurlijke samenstelling van een kudde waar in een goede zomer genoeg te eten is maar in de winter we met zijn alle boomschors moeten eten om maar iets in ons maag te hebben, praktisch geen beschutting en met bosjes verhongeren ....
Of een goede kans op overleven, eerst niet zo fijn bij vreemden in de achtertuin maar daarna weer met soortgenoten, voldoende eten en zorg waar nodig....
se7entje schreef:Inderdaad Vanhuisuit.
Je kan het ook zo zien ; Goh, waar wil ik wonen, op een grote vlakte met een onnatuurlijke samenstelling van een kudde waar in een goede zomer genoeg te eten is maar in de winter we met zijn alle boomschors moeten eten om maar iets in ons maag te hebben, praktisch geen beschutting en met bosjes verhongeren ....
Of een goede kans op overleven, eerst niet zo fijn bij vreemden in de achtertuin maar daarna weer met soortgenoten, voldoende eten en zorg waar nodig....