Larissa Hartkamp weg bij Bavaria Eventingteam

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13855
Geregistreerd: 20-04-16

Larissa Hartkamp weg bij Bavaria Eventingteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-18 15:10

Bokt.nl / Equnews
Eventing


Komende januari scheiden de wegen van Larissa Hartkamp en het Bavaria Eventingteam. Hartkamp wil zich in 2019 gaan focussen op haar eigen stal, LH Sporthorses, in Scherpenzeel. Hier heeft ze de mogelijkheid jonge spring- en eventingpaarden op te leiden. Het afgelopen najaar bewees ze haar kunnen met Watermil Taura en Fentano LH, twee jonge eventers.

"Dit jaar heb ik helaas alleen in de CCI1* en CCI2* van Oudkarspel en CIC2* van Renswoude kunnen rijden door blessures van mijn paarden en enige privé omstandigheden,” vertelt Larissa in een persbericht. "“Vorig jaar heb ik in de 1* een tweede plaats behaald in Renswoude en in Helvoirt een derde plaats. Dit waren voor mij de hoogtepunten uit mijn Bavaria 0.0 Eventing Team tijd."

Dit jaar heeft de amazone ook de keuze moeten maken om van acht naar twee paarden terug te stappen om zich meer op haarzelf te kunnen focussen. Hierdoor hoopt Larissa betere prestaties te kunnen halen. Inmiddels is het aantal paarden wat bij Larissa in training staat alweer gegroeid.

Het komende jaar hoopt Hartkamp met Daan weer internationaal aan start te komen in 3 en 4 ster wedstrijden. Ook is ze voornemens met Watermill Taura de stap naar internationaal uitkomen te maken.

Contact met de Nieuwsredactie? Of een tip insturen? Stuur ons een PB! Taal/spellingsfout gevonden? Meld het hier. Feedback voor de NR? Die kun je hier kwijt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, DotBot, Googlebot, JesdaJinn, Majestic-12 en 11 bezoekers