Vraag het teamlid: petraaken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 13:48

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
petraaken tijdens haar laatste wedstrijd.
Het paard is een Rubiquil kleindochter van haar oude fokmerrie.

Deze maand in "Vraag het teamlid" beantwoordt moderator petraaken een aantal vragen. Wil je weten wat haar grootste blunder is, hoe een dag van haar eruitziet of wat haar relatie met paarden is? Lees dat hier.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Op 14 november 2018 is dat 12 jaar ondertussen. :oo Ik schrik er zelf van dat het al zo lang is.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Niet makkelijk te beantwoorden deze vraag. Ik denk dat het de samenwerking is met de andere teamleden en de gewone leden van bokt.

* Wat is je grootste blunder?
Oh jee, dat was in het begin dat ik moderator was. Toen verwijderde ik een topic ipv het enkel te verplaatsen. := Gelukkig kon de TS er nog mee lachen met mijn blunder en heeft ze haar topic terug geplaatst direct in het daarvoor bestemde forum.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Ik begin altijd met de temlijst te bekijken en handel daar af wat ik kan. Daarna de moderatorforums bij lezen en antwoorden waar nodig is of we moeten overleg plegen.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Bokt is zeker ook nog leuk tijdverdrijf al ben ik wel voorzichtiger geworden in het delen van sommige informatie.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
De 1-aprilgrap Farbenfroh en een kraamstal topic van een veulen genaamd Fighter.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Jarenlang zelf gereden, dressuur en zelf wedstrijden gereden. Af en toe wordt er een veulen gefokt bij ons. Zelf nu nog 3 merries staan. Mijn oude fokmerrie, een dochter van haar en een kleindochter.

* Heb je dit jaar nog merries drachtig?
Nee, helaas is de jongste merrie niet drachtig geraakt dit jaar. In 2019 doen we een nieuwe poging.

* Welke nakomeling van een van jouw paarden is je het meest bijgebleven en waarom?
Eigenlijk zijn dat er 2. Volle broers van de hengst Rubiquil. De oudste was een rasecht showdier, de ander een knuffelkont tot en met. Radetzky schopte het op jonge leeftijd tot goedgekeurde hengst bij het NRPS. Helaas bleek hij uiteindelijk teveel hengst te zijn op wedstrijd en hebben de toenmalige eigenaars hem gecastreerd. Later is hij verkocht geweest voor de sport.
Zijn volle broer Rachmaninoff bleef gelukkig in Belgiƫ. Verkocht als jaarling aan een dressuurstal die hem later toevallig verkocht aan een kennis van ons dus kwamen we hen regelmatig tegen. Rachmaninoff liep net intermediaire I niveau met zijn eigenaar toen hij in eens zwaar ziek werd. Ze hebben hem moeten laten inslapen op 11 jarige leeftijd. Eigenaar was er kapot van. Belde ons in tranen op zodat we het nieuws van hem persoonlijk konden horen.

* Je hebt je in de fokkerij erg gericht op het NRPS. Als je nog een ander ras zou kunnen fokken, waar zou je dan voor kiezen? En waarom?
Dat zou dan waarschijnlijk een pony van het Welsh ras worden. Ik denk dat het te maken heeft dat ik een pony heb gehad waar er een flinke scheut Welshbloed in zat. Verder vind ik het mooie sportponies die behoorlijk veelzijdig zijn.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Vraag het teamlid: petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:00

Dat is weer een leuk stuk geworden!
Ook leuk: we zijn al meer dan 12 jaar collega's en toch lees ik een paar dingen die ik nog niet wist. Goed interview dus :D

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Vraag het teamlid: petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 01:36

Fighter... dat was inderdaad een memorabel topic. Hopelijk gaat het volgend jaar allemaal volgens plan bij jullie merrie :)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Vraag het teamlid: petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:36

Leuk Petra! :)

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Vraag het teamlid: petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:12

Leuk stuk Petra! Hopelijk volgend jaar toch een drachtige merrie :j