Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
sanso schreef:Is er 100K uitbetaald door de verzekering voor 2 paarden? Dat kan toch niet?
Ik neem aan dat er een boete oid bij zal zitten, maar het is mij een beetje vaag.
Wel echt een mega bedrag. Maar goed, boontje komt om zijn loontje.
Jet schreef:https://www.gelderlander.nl/doetinchem/ ... ~a579bf92/ .
Die € 100.000,00 zal niet alleen voor die paarden zijn...
gohya schreef:Quote:Onderzoek van de politie wees uit dat de dieren vermoedelijk nog leven.
Het is dus niet zeker dat die paarden nog leven, want er staat dat de paarden vermoedelijk nog leven,waarvan de man zei dat ze dood waren.Als ze vermoedelijk nog leven, dan moet je toch kunnen bewijzen/aantonen dat ze niet dood zijn?
pluisje88 schreef:Ik heb een zeer sterk vermoeden wie het is. Ik ken maar 1 handelaar in Gaanderen met een dusdanig groot bedrijf en van die leeftijd
Esssther schreef:pluisje88 schreef:Ik heb een zeer sterk vermoeden wie het is. Ik ken maar 1 handelaar in Gaanderen met een dusdanig groot bedrijf en van die leeftijd
Ik denk dat het laatste stukje wel duidelijk maakt wie het is: Dat de man zelf ook vaak als ruiter bij wedstrijden werd geregistreerd terwijl hij arbeidsongeschiktheid claimde, verklaarde de man met potentiële paardenkopers uit Qatar die eenzelfde voorkomen of haardracht hebben en simpelweg zijn plaats zouden hebben ingenomen tijdens zulke wedstrijden.
De persoon die ik vermoed dat het is heeft wel een typerend uiterlijk...
Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Drico, Marjo, SentiBot, snorkel1986, Supertje en 4 bezoekers