Doorgeefstokje van de maand juli: QuintaenJojo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Doorgeefstokje van de maand juli: QuintaenJojo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-18 12:49

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding

Begin deze maand werd het stokje aan Vjestagirl gegeven. Zij heeft het stokje aan bokker QuintaenJojo gegeven. Zou zij toegeven aan haar penny-gedachten en aan wie geeft zij het stokje door?

1. Waarom heb je je 4 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Nog niet zo heel lang terug eigenlijk, 2014, vooral voor alle kennis en paardensores.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
"Er staat een goed artikel hierover in bit 155 van maart 2014. Staat vast wel iets bij waar je wat mee kan." Lekker saai en braaf bericht he.

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Onvoorstelbaar braaf eigenlijk :) Ik ben van het "leven en laten leven" en respectvol met elkaar omgaan, zeiken doe je maar op de wc. Dus mijn berichten lees je niet eens lekker terug met een bak chips erbij.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ben sinds begin 2017 correspondent en schrijf stukjes over gezondheidsperikelen.

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Vooral een vergaarbak van info en kennis.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Oh ja, heel erg! Wij hadden vroeger een welsh-b, (deze merrie werd afgeleverd met 2 kinderparachutes) en elke dag op mijn fiets naar haar toe, met het zadel op mijn stuur, reed ik een zwarte hengst, die alles voor me deed! Tot ik door onze merrie elke dag weer even ontnuchterd werd!

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Haha, wat een vraag! Mmm, nou, eeuwig 30, een zelfschoonmaakhuis en een welshjes-kudde!

8. Wat vind jij het mooiste aan mennen?
Ik men pas 4 jaar, daarvoor altijd onder het zadel gereden, maar het leukste vind ik toch wel, dat je met die heerlijk, eigenwijze pony's kan blijven werken! Als kind zijn ze een drama, maar als volwassene zijn ze geweldig! En op de wagen is altijd plek voor familie en vrienden, ik heb gelukkig een vriend die het heerlijk vindt om mee te toeren, hond erbij en genieten maar!

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Amber_

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe kom je aan zo'n geweldige fjord en wat doe je allemaal met deze hengst?

Anoniem

Re: Doorgeefstokje van de maand juli: QuintaenJojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 14:42

Leuk stukje.
Wat heb jij een lekker uitzicht!

QuintaenJojo

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 17:13

Anoniem schreef:
Leuk stukje.
Wat heb jij een lekker uitzicht!

Dank je en ik geniet elke dag van die witte boeven