Bokt community

Van Australië gaan we rechtstreeks door naar Canada. Bokker Barramundi gaf het stokje door aan bokker Linda_. Zij woont in Canada en zal dit eerste deel van de maand mei de 10 vragen gaan beantwoorden. Waarom heeft zij zich aangemeld en aan wie zal zij het stokje gaan doorgeven?
1. Waarom heb je je 16-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Mijn zus zat al op bokt, en toen ben ik ook lid geworden om mee te kletsen over paarden.
2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:hahaha....grappige foto's!
die tinker is toe aan een goede poetsbeurt!
3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Opzich niet heel beschamend, de manier van schrijven/reageren is denk ik typisch van iemand van die leeftijd.
4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik praat vooral mee in het emigratie-topic.
5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Voornamelijk het gezellig meekletsen in het het emigratie-topic. Het is een hele gezellige groep, en het is leuk om verhalen te lezen en delen van anderen mensen die geemigreerd zijn of plannen hebben.
6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Als kind wilde ik altijd bij de bereden politie en ook altijd trouw lid van de penny geweest.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Opzich heb ik een prachtig leven, samen met mijn man en kids hebben we een ‘working ranch’ (cow/calf) in Canada waar we nog zoveel mogelijk te paard doen. Daarnaast hebben we meestal 2 à 4 paarden in training. Het is hard werken, maar een fantastisch leven.
Mocht geld ongelimiteerd zijn, dan zou ik deze hele operatie oppakken en in een warmer klimaat plaatsen (zonder 6-8mnd winter en zonder temperaturen van -20 tot -40). Verder zou ik een fokpropgramma beginnen; goede "proven" quartermerries dekken met tophengsten.
8. Hoe doen jullie dat toch allemaal in de winter met al jullie dieren bij die dikke pakken sneeuw en temperaturen rond de -20C?

De grootste uitdaging is meestal om de watersystemen werkend te houden. Ieder jaar vriest er wel eentje door de extreme kou/windchill. Verder moeten alle dieren gevoerd worden en moet je jezelf heel goed aankleden. Het paard op in -20C en kouder doen we alleen als het echt moet ( bijv. om een zieke koe te behandelen, of vee te verplaatsen).
9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Lisa_Vera
10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe gaat het met het verzorgen en trainen van de dieren in de dierentuin in de UK?

Maar veel mensen vinden het leuk om op de voorpagina te staan met een verhaal en om vrienden de kans te geven om dat ook te doen.
)