D-pony Decoy Di Caprio klaar voor de Grand Prix

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

D-pony Decoy Di Caprio klaar voor de Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 13:22

Horses
Dressuur

De Zweedse Linn Larsson heeft samen met haar partner een dressuurstal in Blentarp waar ze zowel paarden als pony’s in training heeft. Haar meest opvallende verschijning in de wedstrijdring maakte de amazone onlangs met de D-pony Decoy Di Caprio toen ze met de ruin een startbewijs voor de Grand Prix haalde. De 1,46m-hoge pony scoorde 62% in de Intermediaire II. Larsson rijdt de pony al langer in de Midden Tour tussen de paarden en behaalde ook al scores van rond de 66% in de Inter I.

Lees verder op Horses.
Klik hier voor een foto van Decoy Di Caprio.

astridastrid

Re: D-pony Decoy Di Caprio klaar voor de Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:04

SUPERGAAF! Ziet er best groot uit, niet pony-achtig. Erg cool!

lotje5lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:14

Zouden ze in Nederland ook eens moeten doen, D ponys toelaten tot de Subtop. In de USA mag dat ook en zelfs op een muilezel/dier mag je er dressuurwedstrijden rijden tussen de paarden....Zou leuke combi's kunnen opleveren!
Toch raar dat bijvoorbeeld de ene haflinger van 147,5 cm geen Subtop mag lopen en de andere haflinger van 148.1 wel...... Hoeveel goede ponys zijn er niet die ook op hoger niveau mee zouden kunnen komen.....

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:39

lotje5lotje schreef:
Zouden ze in Nederland ook eens moeten doen, D ponys toelaten tot de Subtop. In de USA mag dat ook en zelfs op een muilezel/dier mag je er dressuurwedstrijden rijden tussen de paarden....Zou leuke combi's kunnen opleveren!
Toch raar dat bijvoorbeeld de ene haflinger van 147,5 cm geen Subtop mag lopen en de andere haflinger van 148.1 wel...... Hoeveel goede ponys zijn er niet die ook op hoger niveau mee zouden kunnen komen.....

Nederland is het land van de regeltjes....

lotje5lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:57

En de KNHS heeft een monopolie positie....

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:20

lotje5lotje schreef:

Denk je echt dat de subtop blij zou zijn als ze verliezen van een D pony of een muildier/ezel? :') Ik wil die koppen dan wel eens zien. :j Denk dat de meesten niet zo af willen gaan. :n

Maar gelijk heb je, zou meer leuke en interessante combi's opleveren. En waarom kan het in het buitenland wel en hier niet? Te vast geroeste cultuur?

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:23

Hoe zo af gaan??
Is het een schande om van een D pony of voor mijn part een muildier te verliezen als die beter ging?
Dat de beste maar mogen winnen zou ik zeggen!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:44

Er zijn paarden ruiters die het een afgang vinden om van een pony/ezel te verliezen. Ik ken er een paar die dan zeker niet mee zullen doen en beklag gaan aantekenen.
Zelfde zie/hoor ik met mennen. Paardenmenners klagen dat ze van de pony's nooit kunnen winnen want die zijn wendbaarder.
Of te wel, zeikerds heb je overal.
Ik ben het met je eens, moge de beste winnen. ;)