Het bloemetje is terug van weggeweest. Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan Banjer.
We kregen voor het volgende topic meerdere nominaties, daarom een extra bloemetje tussendoor.
Het is een van de ergste dingen die je kan overkomen: een ziek huisdier, door je eigen vergissing. Dit overkwam Balou_k. Zij ontvlooide haar kat, maar per abuis gebruikte ze het ontvlooiïngsmiddel voor de hond. James is bij de dierenarts, waar wordt gevochten voor haar herstel. Wil je het herstel volgen? Dat kan in dit topic.
We willen Balou_k en James heel veel sterkte wensen.
Ach, ik stuur net een TEM met een nominatie. Ze heeft dit absoluut verdient. Zo'n fout had ons allemaal kunnen gebeuren. En ondanks dat er wat vooruitgang lijkt te zijn duim ik voorlopig nog flink voor haar poezekind.
Shirley
Geplaatst: 16-03-18 13:19
Ik doe er nog een virtueel bakje kattengras bij voor James
Balou_k
Geplaatst: 16-03-18 13:28
Ik wordt net wakker na een paar uurtjes na een vreselijk vermoeiende en emotionele dag en nacht en dan mag ik dit lezen!
Wat ontzettend lief van jullie! Ik heb echt ontzettend veel steun aan alle berichten gehad (en nog steeds uiteraard)!
James haar oogjes doen het ondertussen weer en ze eet weer heel graag! Ik hoop dat ze snel weer thuis is, maar eerst moet ze helemaal beter zijn!
Wat super fijn dat er meerdere waren heb half bokt afgestruind gister om te vinden hoe het ook alweer moest omdat ik vond dat je het verdiende maar er waren meerdere die er zo over dachten! leuk!