Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anjali schreef:Ik had dit filmpje al eerder gezien op een Katholieke site,wilde het naar bokt sturen maar wist niet hoe.Ik vind het wel grappig om hier te lezen dat deze Paus zo goed valt bij niet-Katholieken. Overigens blij dat de politieagente weer opknapt,want het zag er best ernstig uit.Dit paard was misschien nog onvoldoende getraind voor zo'n manifestatie.
Cayenne schreef:anjali schreef:Ik had dit filmpje al eerder gezien op een Katholieke site,wilde het naar bokt sturen maar wist niet hoe.Ik vind het wel grappig om hier te lezen dat deze Paus zo goed valt bij niet-Katholieken. Overigens blij dat de politieagente weer opknapt,want het zag er best ernstig uit.Dit paard was misschien nog onvoldoende getraind voor zo'n manifestatie.
Ik vind hem vooral een heel mooi voorbeeld voor menselijkheid.
Hij blijft zich sober kleden, neemt soms het openbaar vervoer naar zijn 'werk', slaat dure cadeaus af of geeft ze aan de armen, gaat af en toe spontaan bij arme mensen op bezoek of eten. En laatst heeft hij nog spontaan een stel in een vliegtuig getrouwd. Een tijd geleden heb ik een filmpje gezien van een gesprek tussen hem en iemand die seksueel misbruikt was. De tranen liepen over zijn wangen.
Maar bovenal vind ik hem niet zo veroordelend overkomen als sommige voorgangers en komt hij heel open en oprecht over.
Dat kan ik waarderen
LadyMadonna schreef:Ik sta absoluut niet achter het Vaticaan, maar t is een mooi mens
Alleen na dit (Game of Thrones) kan ik het nog moeilijk los koppelen
[ [url=m/5qSYpg.jpg]Afbeelding[/url] ]
gigikuhh schreef:LadyMadonna schreef:Ik sta absoluut niet achter het Vaticaan, maar t is een mooi mens
dit zijn 2 verschillende personen
de acteur die the high sparrow speelt heet Jonathan Pryce
en de paus zijn naam is Jorge Mario Bergoglio
gigikuhh schreef:LadyMadonna schreef:Ik sta absoluut niet achter het Vaticaan, maar t is een mooi mens
dit zijn 2 verschillende personen
de acteur die the high sparrow speelt heet Jonathan Pryce
en de paus zijn naam is Jorge Mario Bergoglio