Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48416
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 18:45

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Warboel.


De vragen van het allereerste doorgeefstokje van 2018 worden beantwoord door Warboel. Zij kreeg vorig jaar het doorgeefstokje van Resistance. Hieronder kan je lezen waarom Warboel zich op Bokt registreerde, of ze penny-gedachten had, hoe het met haar eindexamen gaat en aan wie zij het stokje doorgeeft.

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Uhmm... ik weet het niet zo goed meer. Waarschijnlijk zocht ik gewoon mensen met dezelfde interesse ofzo, of mensen van de manege :))

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt
Warboel schreef:
De vader van mijn verzorgpaardje is eigenlijk helemaal wit met enkel wat bruine vlekken. Hij heeft 2 maanogen. Haar moeder is helemaal bruinzwart met hele donkere ogen.
En het veulen is een licht vosje met een mooi wit hoofdje en 2 prachtige donkerbruine kijkers.
Dus als de vader maanogen heeft hoeft het veulen ze niet te hebben.

[ Afbeelding ]
Ze is nu 2,5 jaar.



3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten
Dat valt gelukkig wel mee, ik was 16 toen ik mij in 2008 registreerde dus de echte penny fase was ik toen al door. Ik heb die geloof ik gewoon fulltime op de manege doorgebracht in plaats van op Bokt :')

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Waarschijnlijk vanwege mijn groene kleurtje, echt boeiende zelf geopende topics heb ik niet zoveel. Ik ben ook niet echt actief in HK’s ofzo.
Misschien dat sommige mij zullen kennen van het Handlettering topic op UK.

Oja en van de logo’s natuurlijk! De “speciale” logo’s voor de feestdagen en dergelijke zijn vaak van mijn hand. Overigens die van kerst nou net weer niet :') ook de nieuwe seizoenssmileys van dit jaar heb ik gemaakt, samen met Jans.

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Uhm ja sinds ik mod ben best veel. Er gaan best wat uurtjes in Bokt zitten op een dag! In het modereren vooral. Ik heb ook de extra taak van creatieveling achter de schermen dus daar gaat ook nog wat tijd naartoe. En verder heb ik ook gewoon goede vrienden gemaakt op Bokt, dus het forum betekent best veel voor me!

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Haha ja hoor, ik was uuuuren op de manege te vinden en ik vond natuurlijk altijd dat ik super goed was, en dat die ene moeilijke pony alleen door mij goed te rijden was _O-

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dan zou ik een leuk huisje hebben met mijn vriend, een hondje hebben, en een eigen bedrijfje of een leuke baan als illustrator.

Afbeelding

8. Hoe gaat het met je eindexamen?
Haha deze vraag _O- Uhm ja wat zal ik ervan zeggen. Voor degene die het niet weten, ik studeer dit jaar af van de kunstacademie! Ik studeer illustratie aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam.

Ik ben op het moment bezig met mijn minor Data Design, en ik heb best wat tegenslagen gehad wat helaas betekent dat ik uitstel heb. Dat is niet gelijk dat ik dit jaar niet meer af kan studeren maar ik zal er in de kerstvakantie keihard aan moeten werken om met deze lichting mee af te studeren!

Op het moment ben ik bezig met mijn statement & research document, het theorie gedeelte van de minor. Het echte afstuderen gaat in februari beginnen. In januari heb ik mijn herkansing, en en februari eerst nog competentie assessments. Dat betekend dat een onafhankelijke commissie moet gaan bekijken of we allemaal competent zijn om ons in de grote boze wereld te redden als we straks afgestudeerd zijn :P

Al met al hoop ik natuurlijk dat ik mijn minor haal, maar ik ga er gewoon keihard voor werken de komende weken.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Aan Essie73! Zij was mijn mentor in mijn junior mod tijd, en ik zou wel eens willen weten hoe zij deze vragen beantwoordt :))

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe gaat het met je fotografie?

Anoniem

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 23:48

Wat leuk Dees! :D

mala26

Berichten: 5003
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 23:50

Leuk stukje

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 01:22

Leuk om wat meer over je te leren!

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:44

:)) Tof dat jullie het leuk vinden! Inmiddels heb ik m'n statement behaald met een 7 en ben ik bijna klaar met m'n researchdocument. Het lijkt erop dat ik m'n minor wel ga halen, wat nog helemaal niet zo zeker was toen ik de vragen beantwoordde een paar weken geleden! :D

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:49

Warboel schreef:
:)) Tof dat jullie het leuk vinden! Inmiddels heb ik m'n statement behaald met een 7 en ben ik bijna klaar met m'n researchdocument. Het lijkt erop dat ik m'n minor wel ga halen, wat nog helemaal niet zo zeker was toen ik de vragen beantwoordde een paar weken geleden! :D

+:)+ Goed bezig!

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:49

Leuk stukje en Warboel proficiat met je 7!!

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:43

Oh dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!

Anoniem

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:44

Gefeliciteerd Dees, mooi cijfer! :D

Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Doorgeefstokje van de maand januari: Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:20

Gefeliciteerd mooi cijfer.
Leuk om té lezen