Het bloemetje is terug van weggeweest. Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan Banjer.
Als je paard een wond heeft en naar de kliniek moet, dan is dat stressvol. Als je zelf dan ook nog eens een blessure oploopt als je nog snel even naar het toilet moet voor je naar de kliniek gaat rijden, dan is dat een extra factor van stress. Dit overkwam marleen_usar. Ze werd gebeld dat haar paard een wond had en dat de veearts een foto wilde laten maken in de kliniek. Voor vertrek wilde Marleen nog snel naar het toilet. Helaas struikelde ze over het schrikdraad en kwam heel ongelukkig ten val. Terwijl haar paard werd geopereerd ging Marleen zelf ook naar het ziekenhuis voor een foto. Het paard blijft minimaal 2 weken in de kliniek en Marleen mag zelf een week niet lopen. Dit was voor Mondy aanleiding om Marleen voor te dragen voor een virtueel bloemetje. Daar kunnen we het alleen maar mee eens zijn.
Marleen: heel veel beterschap en sterkte met het herstel. En natuurlijk ook veel beterschap voor je paard.
Ik heb vandaag nieuw flex gips gekregen, er zit een grote bloeduitstorting. Ik mag weer gaan lopen want lopen masseert de bloeduitstorting weg. Ik krijg volgende week weer nieuw flex gips omdat wat ik nu heb dan te los zal zitten.dus nog een paar weken ben ik er zoet mee.
Mijn paard mag volgende week terug naar stal, hij is moeilijk te laden dus ik hoop dat het snel gaat vanwege de wond. De wond is nu goed dicht maar gaat makkelijk open. Langer op de kliniek laten is geen optie want ik kan nu niet werken dus krijg ik geen geld. Ik werk voor mezelf vandaar.