Bokt community

Een van de hondjes van DreamUp als tekening
Bokker _Dracarys beantwoordde als laatste de vragen van het Doorgeefstokje van november. Zij gaf het stokje door aan DreamUp. Wil je weten wat haar eerste bericht op Bokt was en aan wie ze het stokje doorgeeft? Hieronder lees je het.
1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Dat was in 2009 ik was al zo lang ik me kan herinneren bezig met pony's en ook met filmpjes en foto's daarvan maken. Ik denk dat ik me aangemeld heb om foto's van mijn pony's te delen en natuurlijk om meer te leren en anderen ook advies te geven.
2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
DreamUp schreef:ik denk ook dat je moet ontspannen en juist niet op je adem te letten want dan word het meestal erger veel succes
Dit was advies voor iemand die last had met ademen in galop, vrij vanzelfsprekend

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Ik ga toch voor een 6, net over de helft... Ik was jong maar "wist natuurlijk alles al". Toen ik net nieuw was viel het denk ik nog wel mee maar iets later werd ik denk ik wel behoorlijk bijdehand.
4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik ben niet heel actief meer maar ik denk dan van mijn tekeningen. Ik heb voor twee bokkers die een geliefd dier verloren zijn daar een gratis tekening van opgestuurd omdat het verhaal me zo geraakt had, en ik daar graag iets voor wilde doen. Die hebben daar ook hun waardering over uitgesproken op bokt.
5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Ontspanning vooral, even onderweg een verhaal lezen of foto's kijken dat vind ik leuk. Bokt heeft me in de begin jaren ook heel wat vriendschappen opgeleverd.

En het "once in a lifetime" ponytje met de pony die DreamUp nu nog heeft ook als tekening.
6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Zeker wel

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dan zou ik een klein huisje hebben, wel met een stuk land eromheen dat al mijn diertjes lekker bij huis staan. Ergens op een rustig plekje maar ook niet te ver van de stad. En dat zou ik dan kunnen bekostigen met mijn eigen bedrijfje.
8. Wanneer ben je begonnen met tekenen, en zit dit in de familie?
Als klein kindje zat ik altijd al te tekenen vaak met mijn moeder die dat ook altijd leuk gevonden heeft. Ik denk dat je dus wel kunt zeggen dat het in de familie zit, sowieso zit creativiteit wel in de familie. Alleen mijn moeder heeft er verder nooit echt wat mee gedaan. Met het in opdracht tekenen ben ik denk ik 3 jaar bezig maar het laatste jaar wel serieuzer.
9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Resistance, ik ken haar verder niet maar vooral in het maatschappelijke deel kom ik wel interessante meningen van haar tegen.
10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Als je mensen in twee groepen zou kunnen verdelen, welke twee groepen zouden dit dan zijn?