Chantal Janzen maakt kennis met stokpaardrijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:24

CharleyT schreef:
xLissy schreef:
'You can move your horse's head up and down, to make it look more realistic'... met een stok tussen je benen :j


Even serieus: is dat geen linke soep zo'n stok tussen je benen? Stel je maakt een misstap of struikelt, is het dan niet oei oei oei auw auw?

En dan hebben ze het over the horses head, serieus?????? die stok meer bewegen is het. En nee, dan wordt het niet meer realistisch, maar blijft het een stok.



Omg :') Denk dat paardrijden iets gevaarlijker is dan rondjes rennen met een stok tussen je benen..

Stel dat je paard een misstap maakt of struikelt, denk dat een stokkie boven op je iets minder zeer doet als een paard :')

lideli

Berichten: 2445
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Chantal Janzen maakt kennis met stokpaardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:32

Ieder z'n hobby, ik zou alleen als de dood zijn dat ik met mijn voet achter de hindernis blijf hangen en dan met die stok tussen je benen... Moet gewoon pijnlijk zijn. :\

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:40

Ik blijf lachen als ik dit zie. _O- _O- := :=

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Chantal Janzen maakt kennis met stokpaardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:06

Volgens mij is het ook alleen een activiteit voor vrouwen/meisjes. Bij de mannen zou je in pechgevallen ineens de notenkraker zien. :+

CharleyT
Berichten: 3995
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:32

CharleyT schreef:
xLissy schreef:
'You can move your horse's head up and down, to make it look more realistic'... met een stok tussen je benen :j


Even serieus: is dat geen linke soep zo'n stok tussen je benen? Stel je maakt een misstap of struikelt, is het dan niet oei oei oei auw auw?

En dan hebben ze het over the horses head, serieus?????? die stok meer bewegen is het. En nee, dan wordt het niet meer realistisch, maar blijft het een stok.



Omg :') Denk dat paardrijden iets gevaarlijker is dan rondjes rennen met een stok tussen je benen..

Stel dat je paard een misstap maakt of struikelt, denk dat een stokkie boven op je iets minder zeer doet als een paard :')[/quote]

Ik vergelijk het niet met paardrijden of boksen of welke sport dan ook. Het heeft Niets met paardensport te maken. Ben als de dood dat de KNHS hier ook weer brood in ziet en we een module stokpaard butsen bij onze jurycursus krijgen

Ayasha
Blogger

Berichten: 57970
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:38

Cayenne schreef:
Ach, liever dit als dat ze een joint lopen te roken op straat. Leven en laten leven.

Eerlijk, als ik moet kiezen tussen een show hier van mee doen... Dan ga ik die joint roken op straat. :=
Ik vind het dus ook helemaal niks. :')

xMaritt

Berichten: 471
Geregistreerd: 10-09-10
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:41

Sommige mensen rennen met een stokpaard rond, andere met een "bezem" :P



Ach als die mensen het leuk vinden om te doen, waarom niet? Ik heb er wel respect voor

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:47

CharleyT schreef:
Ben als de dood dat de KNHS hier ook weer brood in ziet en we een module stokpaard butsen bij onze jurycursus krijgen


_O- _O- _O- :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110723
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Chantal Janzen maakt kennis met stokpaardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:55

Maar zij durven tenminste te doen wat ze leuk vinden en komen daar ook gewoon voor uit.
Ik zou me kapot schamen, maar juist dat zorgt ervoor dat ik alleen maar respect voor hen heb. Ik zou willen dat ik me niets aantrok van de mening van anderen :)

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Chantal Janzen maakt kennis met stokpaardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:25

Nee niet mijn ding. Ik vind het er nogal raar uitzien. Ik krijg dan het gevoel dat ik mezelf echt voor schut zet met zo'n stok tussen mijn benen rondrennen in een bak. Chantal gaat er goed mee om!

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:26

puppy1128 schreef:
eilleen333 schreef:
Heel bijzonder dit, heel bijzonder... zoals dat meisje die ‘pony’ ook staat te aaien... moet wel zeggen dat dit een zeer diervriendelijke sport is, en de als ‘ruiter’ denk ik ook meer calorieën verbrandt dan de gemiddelde ruiter in Nederland.


%) %) %)
Paardjes zijn vreselijk mager! Het paard van chantal snapt er niks van.. Wat nou diervriendelijk! |( |(

:')

En ze lopen erbij alsof ze een bezem hebben doorgeslikt..

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:31

Cayenne schreef:
Maar zij durven tenminste te doen wat ze leuk vinden en komen daar ook gewoon voor uit.
Ik zou me kapot schamen, maar juist dat zorgt ervoor dat ik alleen maar respect voor hen heb. Ik zou willen dat ik me niets aantrok van de mening van anderen :)


Maar als af en toe een joint roken hetgeen is wat iemand leuk vindt en daarvoor uitkomt is het ineens weer niet ok?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Chantal Janzen maakt kennis met stokpaardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:04

Tot een jaar of tien kan ik dit best normaal vinden.
Ook de fantasie is alleen maar goed voor een kind.
Maar er een serieuze sport van maken ? Dat gaat me te ver.
Anderzijds, er zijn genoeg kinderen die geen talent hebben voor paardrijden en evenmin voor atletiek of ballet, dan is dit wel een mooie middenweg ...

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 15:51

Kuggur schreef:
Cayenne schreef:
Ach, liever dit als dat ze een joint lopen te roken op straat. Leven en laten leven.

Hm, je zou me een heleboel drugs moeten voeren voor ik dit in het openbaar zou doen....


:') _/-\o_
Helemaal mee eens :j

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:58

Cayenne schreef:
Maar zij durven tenminste te doen wat ze leuk vinden en komen daar ook gewoon voor uit.
Ik zou me kapot schamen, maar juist dat zorgt ervoor dat ik alleen maar respect voor hen heb. Ik zou willen dat ik me niets aantrok van de mening van anderen :)


Zeker en ik heb het gevoel dat ze ook uitgenodigd zijn voor een soort uitlach tv maar dan in evenement vorm.

Zou het nooit doen, maar ze doen er ook niemand kwaad mee en blijkbaar is het best een dingetje daar

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110723
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:59

Kahawa schreef:
Cayenne schreef:
Maar zij durven tenminste te doen wat ze leuk vinden en komen daar ook gewoon voor uit.
Ik zou me kapot schamen, maar juist dat zorgt ervoor dat ik alleen maar respect voor hen heb. Ik zou willen dat ik me niets aantrok van de mening van anderen :)


Maar als af en toe een joint roken hetgeen is wat iemand leuk vindt en daarvoor uitkomt is het ineens weer niet ok?


Waar zeg ik dat dat niet oké is? :? Je moet niet mijn woorden verdraaien :)