Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heike"]
Door Dick Kiers,
Kessel- Voor de lieve somma van 2,5 miljoen euro werden Peter en Patty van der Zwan op 7 decemer vorig jaar eigenaar van Poëtin.
Patty van der Zwan in nu nog een onbekende dressuuramazone, die jarenlang het juiste paard miste om haar grenzeloze ambities te verwezenlijken".
"Wijgaan voor het allerhoogste".
[/quote]
Tsja grenzeloze ambities maar waarschlijk gebrek aan talent en niet ana gebrek van het juiste paard, anders hadden we allang meer van deze dame gehoord.
[quote="Heike schreef:Maar we zijn geen patsers, we zijn heel gewonen mensen met een droom die met de winnaarsmentaliteit van Patty de klasse van Poëtin en een beetje geluk ooit uit zal komen.
DDupont schreef:De familie van der Zwan verdient (imho) dat wij allemaal (en ik ook) voor hen gaan duimen. Uit de grond van mijn hart hoop ik dat we er een nieuwe ster-combinatie bij krijgen. Mijn jarenlange ervaring in alle geledingen van de dressuursport heeft me echter geleerd dat het twee paarden kost alvorens men aan de top komt. Om met de woorden van een bekende paardentrainer te eindigen "tussen de Prix St'George en de Grand Prix liggen de Alpen". Misschien moet ik toch Hannibal maar eens bellen om hem te vragen of hij nog een Olifant te koop heeft voor mij? <grapje>
Nogmaals, ik vind het absoluut super dat deze mensen er met volledige overtuiging en inzet voor gaan. Deze Oh zo noodzakelijke instelling om topsport te bedrijven hebben ze in ieder geval al mee.