Vrouw opgepakt in Florida wegens paardrijden onder invloed

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Vrouw opgepakt in Florida wegens paardrijden onder invloed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 21:57 Tip de Nieuwsredactie

de morgen / der spiegel
Overige

In de Amerikaanse staat Florida werd donderdag de 53-jarige Donna Byrne opgepakt wegens rijden onder invloed. Op zich niets bijzonders, maar haar vervoersmiddel maakte de arrestatie licht ongewoon. Nadat ze te diep in het glas had gekeken, besliste de vrouw via een drukke baan huiswaarts te gaan op haar edele viervoeter.

Een ooggetuige contacteerde de politie omdat de vrouw een verwarde indruk maakte en mogelijk zichzelf en haar paard in gevaar bracht. De sheriff van Polk County kwam ter plaatse, nam een alcoholtest af en arresteerde Byrne nadat de test toonde dat ze met 1,6 promille in haar bloed duidelijk de toegelaten 0,8 promille had overschreden.

Niet enkel dat ze onder invloed reed, leidde tot haar arrestatie. Byrne wordt ook dierverwaarlozing ten laste gelegd omdat ze haar paard aan gevaar heeft blootgesteld. Het dier werd bij de arrestatie meegenomen en werd ondergebracht in een stal van de politie.

Supervixen

Re: Vrouw opgepakt in Florida wegens paardrijden onder invloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 22:25

Via een drukke baan? Brr wat een slechte vertaling.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 22:34

Supervixen schreef:

'Baan' is heel gewoon Vlaams voor wat in Holland 'weg' noemt.

Schoentje, kerstmuts en [o]

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 08:07

Heel goed van deze agent :j

Eline91

Re: Vrouw opgepakt in Florida wegens paardrijden onder invloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 08:59

Ik denk dat het vaker gebeurt dan je zou vermoeden. Niet alleen ruiters, maar ook menners willen wel eens te diep in het glas kijken tijdens een rit. Ik zie het zo vaak op georganiseerde wandelingen, bij elke tussenstop worden er wel alcoholische dranken geserveerd.

Eigenlijk niet verantwoord, maar ik merk toch dat het vaak als 'normaal' gezien wordt. En na de wandeling rijden ze ook vrolijk met de paarden op de vrachtwagen naar huis.

Great horses are not often easy horses. They have big egos and idiosyncrasies and quirks and foibles. Horses of a lifetime do exist, but only for riders so skillful, tactful, and courageous that they can unlock and then reveal the brilliance of their equine partners.

Semental Divino ♥ °01/06/2005 - †23/01/2017

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:51

Supervixen schreef:

Is gewoon Vlaams :+ Wat is dan het Engelse woord voor baan wat zo slecht is vertaald?

Wel goed dat de vrouw is gearresteerd en het paard in beslag is genomen! Levensgevaarlijk.

Edit: oeps, ik zie nu dat het van een duitse en belgische site komt, niet van een engelstalige :P

Gek op honden? :D Volg mijn fotografie op Instagram of Facebook!

Go and hug a tree, or a cactus *D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie