Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wapitie schreef:Ik vind 24 nog niet zo oud eigenlijk?! Maar misschien is hij versleten door al die icsi buisjes die hij moest vullen? T is immers nog te bestellen.
RIP. Mooi paart trouwens

CharmingS schreef:wapitie schreef:Ik vind 24 nog niet zo oud eigenlijk?! Maar misschien is hij versleten door al die icsi buisjes die hij moest vullen? T is immers nog te bestellen.
RIP. Mooi paart trouwens
Zeker een mooi PAARD. Als dat het geval is wat je hier speculeert heeft hij in ieder geval plezier er in gehad![]()
Er zijn nog genoeg buisjes sperma te bestellen van hengsten die al een aantal jaar geleden zijn overleden, dus dat het nog te bestellen is, is zo gek nog niet
Edit: De hengst De Niro hebben ze 2 jaar geleden uit de dekdienst gehaald en daar word nog steeds sperma van verkocht.. Enige nadeel is dat de prijs dan omhoog gaat.
. Fantastisch groot ego en "moeilijk" karakter. Topbeest!! Knert schreef:wapitie schreef:Ik vind 24 nog niet zo oud eigenlijk?! Maar misschien is hij versleten door al die icsi buisjes die hij moest vullen? T is immers nog te bestellen.
RIP. Mooi paart trouwens
Zeker een mooi PAARD. Als dat het geval is wat je hier speculeert heeft hij in ieder geval plezier er in gehad![]()
Er zijn nog genoeg buisjes sperma te bestellen van hengsten die al een aantal jaar geleden zijn overleden, dus dat het nog te bestellen is, is zo gek nog niet
Edit: De hengst De Niro hebben ze 2 jaar geleden uit de dekdienst gehaald en daar word nog steeds sperma van verkocht.. Enige nadeel is dat de prijs dan omhoog gaat.
wapitie schreef:Ik vind 24 nog niet zo oud eigenlijk?! Maar misschien is hij versleten door al die icsi buisjes die hij moest vullen? T is immers nog te bestellen.
RIP. Mooi paart trouwens
Ayasha schreef:wapitie schreef:Ik vind 24 nog niet zo oud eigenlijk?! Maar misschien is hij versleten door al die icsi buisjes die hij moest vullen? T is immers nog te bestellen.
RIP. Mooi paart trouwens
24 is een mooie leeftijd. Ik denk dat de paarden die 30 worden of achteraan de 20 eerder uitzondering zijn dan regel.
mandy_toy schreef:Ayasha schreef:24 is een mooie leeftijd. Ik denk dat de paarden die 30 worden of achteraan de 20 eerder uitzondering zijn dan regel.
die van mij is 25, ik vind dat niet echt oud, mag toch hopen dat hij nog minstens vijf jaar in goede conditie en gezondheid mee gaat
er zijn er ook een boel die dat niet halen.