Topic van de week: Ride & Run

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Topic van de week: Ride & Run

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-17 11:50

Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Murosch en haar man zijn onderweg.

Wat doe je als jij van paardrijden houdt en je partner niet? En wat als je partner van hardlopen houdt en jij niet? Juist, dan doen jullie samen mee aan Ride & Run, een evenement waarbij paard en ruiter een team vormen met een hardloper. Murosch en haar man zijn zo'n koppel. Na een tegenvaller vorig jaar, is het dit jaar gelukkig wel gelukt om mee te doen. De foto's van dit bijzondere evenement kan je hier bekijken.

Muronia

Re: Topic van de week: Ride & Run

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:27

Wat ontzettend gaaf dat we topic van de week zijn geworden! Ik kan zo'n evenement absoluut aanraden, heel gemoedelijk, leuke sfeer en hardloopvolk matcht best met paardenvolk zo heb ik gemerkt :).

En nu ga ik mijn man zo vreselijk plagen met het feit dat hij voorpagina nieuws is op bokt (hij grapt altijd over mijn boktverslaving en nu staat hij zelf in het nieuws, geweldig! _O- )

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:05

:') pas maar op, straks wil hij niet meer mee!

Murosch schreef:
Wat ontzettend gaaf dat we topic van de week zijn geworden! Ik kan zo'n evenement absoluut aanraden, heel gemoedelijk, leuke sfeer en hardloopvolk matcht best met paardenvolk zo heb ik gemerkt :).

En nu ga ik mijn man zo vreselijk plagen met het feit dat hij voorpagina nieuws is op bokt (hij grapt altijd over mijn boktverslaving en nu staat hij zelf in het nieuws, geweldig! _O- )

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 19:27

Mijn paard in de ride en run van afgelopen zaterdag. BITLOOS :D

Afbeelding