[HE]Horse Event gaat zondag door! *Update clinics*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:18

Dochterlief en ik hebben weer een leuk dagje gehad.

Ja 40 minuten file voor de parkeerplaats als je om half tien aankomst is een beetje jammer maar wel top dat het op een onbereden weiland was
De rij voor de pendrlbussen was inderdaad heel lang. Wij zijn gaan lopen en na zo'n 45 minuten lopen waren we op het terrein.
Daar hebben we een prima dagje gehad en complimenten voor de organisatie hoe ze hee terrein toch zo goed hebben gekregen voor vandaag!
Terugweg was heel vlotjes. Binnen no time op de parkeerplaats en vandaar uit ook zo op de snelweg.
Wat op zich wel grappig was dat we 50 km verderop heel veel mensen bij de mac waren die ook op het HE geweest waren.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: [HE]Horse Event gaat zondag door! *Update clinics*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:34

Leuk dat de begeleiders van HE sommige mensen wilde laten geloven dat je t in 20 minuten liep!! 8)7 snelwandelaar zeker _O-

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HE]Horse Event gaat zondag door! *Update clinics*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 07:30

Ik wist dat het 3,5 km was, dat stond op de site.
Dat loop je idd niet in 20 minuten.

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: [HE]Horse Event gaat zondag door! *Update clinics*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:26

En dat zou dus allemaal veel beter geregeld moeten worden!! Ik had mazzel maar ken ook mensen die er meer dan 2uur over gedaan hebben om op te terrein te komen!

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:46

Denk dat iedereen blij mag zijn dat ze zo hard gewerkt hebben om het uberhaupt nog te laten doorgaan. Tuurlijk dat er file staat is zeker niet tof. Maar HE heeft meerdere meldingen gegeven elders mensen te laten uitstappen, bussen kwamen daardoor in de file ook. Omdat iedereen de plek gebruikte als kiss & ride en vervolgens ging draaien de weg weer terug..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:49

Het parkeerterrein vinden, het parkeerterrein opkomen en het parkeerterrein afkomen met de bus was inderdaad een drama, enorme rij waarbij er ook nog onwijs veel mensen om de rij heen liepen om zo snel mogelijk de bus in te gaan.. Als het kon was ik gaan lopen, maar ik had mn dochtertje van 6 mee (nog geen 110 cm lang, klein meisje) en dan is 3,5 km (als het niet meer was) ook wel een enorm eind als ze daarna nog veel meer moet staan en lopen! Ook kon ik het parkeerterrein niet vinden op de aangegeven weg, pas toen ik naar de KNHS navigeerde kwam ik in de juiste file.

De heenweg in de bus hadden we geluk, ze mocht op een stoel zitten en dat werd uiteindelijk bij het meisje naast haar op schoot zodat de stoel vrij kwam waardoor er nog iemand de bus in kon.
De terugweg hadden we pech en moest ze in het gangpad staan wat onwijs spannend was.

Terug de bus in en het parkeerterrein af ging wel aanzienlijk sneller.

Helaas heb ik aan het parkeren en bus wachten c.a. 1,5 u verspilt waardoor ik 2 voor mij belangrijke agendapunten heb gemist (de enige 2 die ik echt graag wilde zien). Ook vond ik het lastig dat er geen/ weinig plattegronden stonden. Ik heb bijvoorbeeld de hele KNHS-stand (waar je een cap kon winnen als je een ingevuld briefje inleverde) niet gevonden terwijl we 3 keer over het hele terrein zijn geweest.

Wel onwijs veel complimenten voor de begaanbaarheid van het terrein!! Het was echt super goed te doen met alle vlonders!!

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:05

Tja ik reed er zo heen.. was van huis tot op t terrein 3 kwartier verder.. minimale file om de auto te parkeren.. Er stonden tig bussen klaar dus dat ging hard!

En tuurlijk hebben ze er alles aan gedaan dag 3 te laten doorgaan.. zoveel verlies al voor die standhouders!

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:10

Saaams schreef:
Denk dat iedereen blij mag zijn dat ze zo hard gewerkt hebben om het uberhaupt nog te laten doorgaan. Tuurlijk dat er file staat is zeker niet tof. Maar HE heeft meerdere meldingen gegeven elders mensen te laten uitstappen, bussen kwamen daardoor in de file ook. Omdat iedereen de plek gebruikte als kiss & ride en vervolgens ging draaien de weg weer terug..

Dit idd!
Irriteer me er ook een beetje aan dat veel mensen de organisatie afvallen, terwijl zij er alles aan hebben gedaan om het door te laten gaan gisteren. Logisch dat er minder verdeelde parkeerplekken waren, ze moesten wat. Wees blij dat we gisteren konden gaan.

Anoniem

Re: [HE]Horse Event gaat zondag door! *Update clinics*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:38

Ook niet overbodig om te vermelden, complimenten voor de organisatie betreffende de hygiƫne van de toiletten!! Zekers met zo veel mensen had ik de toiletten viezer verwacht, maar ze waren echt onwijs netjes!