Topic van de week: Hond heel bang van paarden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MondyJoker

Topic van de week: Hond heel bang van paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 06:40

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Paard en hond tijdens een Horse and Dog trail. Foto door Amanda

Wat is er nu leuker dan met je hond en paard er samen op uit te willen gaan ?
Helaas vinden sommige honden zo'n groot paard toch best spannend of eng.
Wat doe je dan? De hond van Caaatje is bang voor haar paard en in dit topic zoekt ze naar tips.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:21

Grappig, dat topic gaat helemaal niet over een hond die bang is voor paarden, maar over een hond die hondsgedrag laat zien en laat merken wat voor ras het is. (Border colie's houden nogal van rennen en blaffen, even heel kort door de bocht.) De tips die er gegeven worden gaat ook meer hoe je de hond beter kan opvoeden en veranderen dan dat het iets met paarden te maken heedt...

Het lijkt er steeds meer op dat Bokt een honden forum wordt ipv een paardenforum. Er worden best veel topics geopend de laatste tijd over honden en alle problemen daarmee. En nu dus ook een hondentopic topic van de week gemaakt. Ik vind dat best apart.. Want het is nu ook weer niet zo dat er geen andere topics waren die wel over paarden gaan.

Anoniem

Re: Topic van de week: Hond heel bang van paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:23

Snap sowieso het doel niet helemaal van dat topic van de week gedoe? :?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:50

Believe schreef:
Snap sowieso het doel niet helemaal van dat topic van de week gedoe? :?

Dat snap ik dan weer wel. Net als met de foto's in uitgelicht wordt er 1x per week een topic uitgelicht en dat is dan het topic van de week. Vind ik meestal wel leuk om te lezen maar valt me op dat het lang niet altijd over paarden gaat, iets wat ik wel verwacht op een PAARDENforum. het gaat nu steeds meer op een Vivaforum lijken als ook al de niet paardentopics uitgelicht worden. (Er was ook al een Nijmeegse 4daagse topic en wel meerdere niet paardentopics topic van de week.)

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 10:21

Ik heb nu bewust de keuze gemaakt om een topic te kiezen die niet alleen met paarden gekozen is maar ook met honden. Juist omdat er in de paardenwereld een hoop mensen zijn die paarden en honden samen hebben en er veel samen mee bezig zijn.
Om het wat afwisselend te houden ipv alleen maar paarden topics.

Dat niet iedereen het even leuk vind is natuurlijk vervelend.

Dat het een honden/viva forum aan het worden is, is imo ook weer overdreven. Er zijn nog altijd meer paard gerelateerde topics dan overige en is het uiteraard aan iedereen om te beslissen of je bepaalde topics leest of niet.

Maar wel bedankt voor de feedback! Zeker iets wat ik voor volgende topics in gedachten zal houden of iets meer paard gerelateerd is of meer interesse heeft :j