Youtube's 'Silver Creator Award' voor Paardenpraattv

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Youtube's 'Silver Creator Award' voor Paardenpraattv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 17:34

Televizier
Overige

Wie dacht dat Britt Dekker tegenwoordig complete dagen in bed doorbrengt heeft het mis. De blondine is druk bezig met haar YouTube-kanaal Paardenpraattv. Dat doet ze niet onverdienstelijk. Esra de Ruiter heeft het kanaal Paardenpraattv opgericht waarna ze met Britt een samenwerking startte. De afgelopen drie jaar deelde het duo tal van video’s voor dierenliefhebbers en mensen die beginnen met paardrijden. Inmiddels zijn er 100.000 mensen geabonneerd op het kanaal, en daarom zijn ze beloond met de Silver Creator Award van YouTube.

Britt is dolblij met de mijlpijl. “Wow! 100.000 abonnees met een paardenkanaal. Ik wist dat het mogelijk was om het te halen, maar ik had nooit verwacht dat het zo snel zou lukken. Vergeleken met make-up, styling of haar is de paardensport maar een kleine doelgroep, dus daarom is het extra bijzonder dat dit nu al gelukt is”, zegt ze in een reactie. Naast Paardenpraattv schrijven Britt en Esra ook boeken over paarden.

Britt werd in 2009 bekend dankzij haar deelname aan het RTL-programma Take me out. Hierna verscheen ze in onder meer Echte meisjes in de jungle, Britt en Ymke stellen vragen en Sterren springen. In 2015 was ze voor het laatst te zien op televisie. Toen had ze een rol in het Sinterklaasjournaal.

Esra de Ruiter is de dochter van Anita de Ruiter. Samen met haar moeder, zus en vader runt Esra een kleinschalige dressuurstal, de Ruiter, in Sprang-Capelle. Esra is een fanatiek dressuurruiter en deelt haar lessen en leven met paarden via Paardenpraattv.

Kijk hieronder de rondleiding van Paardenpraattv op Dressuurstal de Ruiter.

AlwaysH

Re: Youtube's 'Silver Creator Award' voor Paardenpraattv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 17:44

Goh, drie jaar alweer?

Drie jaar geleden was ik zelf nog een beetje penny en als trouwe kijker volg ik de video's nog steeds, maar niet zo penny achtig meer. :P

Gefeliciteerd pptv!

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 18:09

Wow dat gaat idd heel snel *D
Alleen klopt het artikel niet helemaal, Britt heeft namelijk paardenpraattv niet opgericht, die is er een hele poos later bij gekomen.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 18:45

Bamorka schreef:
Wow dat gaat idd heel snel *D
Alleen klopt het artikel niet helemaal, Britt heeft namelijk paardenpraattv niet opgericht, die is er een hele poos later bij gekomen.

Precies. Ik ben geen azijnzeiker oid maar esra heeft het kanaal opgericht en verdient zeker meer credit dan ze nu krijgt. In bijna elk nieuwsbericht hier over lees ik vooral over Britt. Vind dat nogal sneu voor esra die minstens even hard aan het kanaal werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 18:57

Ik heb de informatie over de start van Paardenpraattv aangepast. Verder zal ik wat info over Esra de Ruiter zoeken en toevoegen. De bron van dit artikel heeft het eigenlijk alleen maar over Britt omdat die buiten de paardenwereld ook bekender is.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 19:04

Trots op ze, heel knap en dik verdiend!

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 19:18

Die eerste zin :')
Vind pptv zelf ook nog steeds leuk om te kijken, hebben ze zeker verdiend!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 19:26

Gefeliciteerd. Doe je knap als je van je hobby je beroep kan maken.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 20:32

Zo trots op Esra. Wij stonden met ons toenmalige paard bij haar moeder op stal toen zij met Paardenpraat tv startte, zo leuk. Ons paard heeft ook in de begintijd in wat videos mee mogen doen, dat was ook heel leuk!!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 21:10

Zo sneu van haar ongeluk, zag graag de video's waarin zij zelf reed...

martine096

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 21:26

eva1969 schreef:
Zo trots op Esra. Wij stonden met ons toenmalige paard bij haar moeder op stal toen zij met Paardenpraat tv startte, zo leuk. Ons paard heeft ook in de begintijd in wat videos mee mogen doen, dat was ook heel leuk!!

Leuk zeg! Mag ik weten over welk paard het gaat? Vooral in de begin tijd volgde ik het kanaal nog actief. :)

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 20:13

martine069 schreef:
Leuk zeg! Mag ik weten over welk paard het gaat? Vooral in de begin tijd volgde ik het kanaal nog actief. :)

Natuurlijk! Dat was Vivant