equnews.be In Memoriam Ingezonden door bokker Katleen
In de nacht van 31 juli op 1 augustus heeft Björn Van Bunder (32) het leven gelaten in een tragisch verkeersongeval. Op de E17 in Lokeren reed een vrachtwagen in op Van Bunder en zijn vrouw Joline. Voor hem kon geen hulp meer baten. Joline is overgebracht naar het ziekenhuis in kritieke toestand.
Björn Van Bunder was een erg geliefde en geëngageerde persoon binnen de paardenwereld, onder andere als journalist bij Galop.be en Haverklap, als fokker bij ’t Merelsnest, als ruiter en als mede-organisator van ET Auction.
De zoon van mijn buurman, tevens mijn lesgever en ruiter van mijn jonge paard op wedstrijd... Zo onwerkelijk, zo vreemd. Hij laat een dochtertje van anderhalf na.
hopen dat de mama het wel overleefd, anders is kind in 1x beide ouders kwijt...
janouk
Geplaatst: 01-08-17 11:09
Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Vreselijk.
@antonius ook voor jullie is dit verschrikkelijk
Oehlala
Geplaatst: 01-08-17 12:23
hopen dat de mama het wel overleefd, anders is kind in 1x beide ouders kwijt...
Caprilli
Geplaatst: 01-08-17 13:07
Afschuwelijk.... wat een drama. Heel veel beterschap en sterkte voor zijn vrouw en sterkte voor z'n dochter, ouders, schoonouders, zus en haar familie en verder alle familie, vrienden en collega's.
Heel veel sterkte aan de familie en samen hopen dat Joline het haalt!
Brilletje
Geplaatst: 02-08-17 11:34
Wat een verschrikkelijk drama. Gecondoleerd en heel veel sterkte en beterschap voor mevrouw/mama van hun kindje. Ik hoop dat het met haar helemaal goedkomt en ze de kracht vind om verder te gaan.
Suzanne F.
Geplaatst: 03-08-17 15:29
Wat vreselijk. Sterkte voor de nabestaanden en veel kracht voor Joline. Hoop dat zij er weer bovenop komt.
Stond er eigenlijk een paard in de trailer? Daar lees ik niets over. Alleen dat ze met auto en trailer reden.
mindful
Geplaatst: 03-08-17 15:45
Nee er zat jumpingmateriaal in, heb ik ergens gelezen