Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinLF schreef:Ik verbaas me er ook vaak over hoe dicht een vrachtwagen achter je zit als je met trailer rijdt.
1 vindt mijn paard dat niet echt geweldig en 2 als je op de rem moet voor welke reden dan ook, dan zitten ze zo op je trailer!
Hou toch afstand!!
KarinLF schreef:Ik verbaas me er ook vaak over hoe dicht een vrachtwagen achter je zit als je met trailer rijdt.
1 vindt mijn paard dat niet echt geweldig en 2 als je op de rem moet voor welke reden dan ook, dan zitten ze zo op je trailer!
Hou toch afstand!!
ElCamino schreef:Niet zo snel oordelen.... misschien wilde de trailer wel de vrachtwagen met pech inhalen en besloot op het laatste moment dat tóch niet te doen.... en kon hij niet meer remmen.... of iets anders....Het is niet hard gegaan lijkt me want er was lichte schade, wellicht inschattingsfoutje.
Je weet de toedracht niet dus ga niet direct de schuld geven aan de chauffeur..... zie zat mongolen met een trailer rijden....En de meeste mensen in personenauto's doen ook heel veel andere dingen dan op het verkeer letten.
Ik wens iedereen heel veel sterkte en hoop alles meevalt.
Volvolady schreef:Mij is geleerd waar je ogen niet waren moet je mond niet praten... ik ben zelf vrachtwagenchauffeur... word een beetje moe van iedereen die maar oordeeld over ons met de telefoon in de hand en papieren zoeken... ja wij moeten alles tegelijk doen. Sorry dat wij zo druk zijn zodat jullie te snel
Oordelende mensen eten en alles nodig hebben...
Volvolady schreef:Mij is geleerd waar je ogen niet waren moet je mond niet praten... ik ben zelf vrachtwagenchauffeur... word een beetje moe van iedereen die maar oordeeld over ons met de telefoon in de hand en papieren zoeken... ja wij moeten alles tegelijk doen. Sorry dat wij zo druk zijn zodat jullie te snel
corine1981 schreef:Volvolady schreef:Mij is geleerd waar je ogen niet waren moet je mond niet praten... ik ben zelf vrachtwagenchauffeur... word een beetje moe van iedereen die maar oordeeld over ons met de telefoon in de hand en papieren zoeken... ja wij moeten alles tegelijk doen. Sorry dat wij zo druk zijn zodat jullie te snel
Gut gut wat een lange tenen.
Ook ik ben chauffeur van beroep en het is dus mijn eigen constatering dat véél mensen niet bezig zijn met waar ze mee bezig moeten zijn in het verkeer. En voor een beroeps chauffeur vind ik dat extra kwalijk. Zo heilig zijn die helaas ook niet altijd (meer. )