Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:De organisatie ging bijna altijd via mijn school. Dat de leerlingen een evenement moesten organiseren en dat werd altijd de trail.
Vind het wel typisch dat er élk jaar gezeurd en gezeikt werd op de organisatie dat er zóveel niet goed was, en nu piepen ze dat het niet doorgaat
kionasuppie schreef:Kabayo schreef:De organisatie ging bijna altijd via mijn school. Dat de leerlingen een evenement moesten organiseren en dat werd altijd de trail.
Vind het wel typisch dat er élk jaar gezeurd en gezeikt werd op de organisatie dat er zóveel niet goed was, en nu piepen ze dat het niet doorgaat
Precies dit... Er werd tegen de groep van onze school (waaronder ik) vorig jaar gezegt dat ze het graag zelf wouden doen.. Helemaal prima maar dan lees ik nu dit
) staken er altijd zoveel tijd en moeite in, petje af hoor!
kionasuppie schreef:Oh er waren vorig jaar ook zeker positieve reacties! Maar omdat er perse een buffet moest komen meer negatieve dan positieve helaas dit jaar. Voor ons was het erg leuk om te organiseren maar jammer dat het de laaste x was!
pillow schreef:kionasuppie schreef:Oh er waren vorig jaar ook zeker positieve reacties! Maar omdat er perse een buffet moest komen meer negatieve dan positieve helaas dit jaar. Voor ons was het erg leuk om te organiseren maar jammer dat het de laaste x was!
Als je een schep capucijners een worstje en wat zuur een buffet noemt, kun je wachten op commentaar. Wel lekker, maar een buffet? nee