Topic van de week: zwanger, hoe vertellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Topic van de week: zwanger, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 05:28

Bokt.nl
Bokt community

Als je bewust zwanger raakt, ben je hoogstwaarschijnlijk erg blij. Dan wil je graag je familie laten weten dat je in verwachting bent van een kleintje. Maar, hoe vertel je dat? Je kunt het gewoon zeggen, maar bokker Jackie82 vroeg in haar topic om ideeën en leuke manieren om de zwangerschap bekend te maken bij familie.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 08:37

Vind dit geen voorpagina nieuws-waardig-interessant topic , persoonlijk . Leuk voor een ander forum, maar niet hier

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 08:40

Beetje viva forum achtig. En lang niet het interessantste topic dat geopend is deze week.

Othilly

Re: Topic van de week: zwanger, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 08:43

Zien ze vanzelf :D
Wat een onzin topic..

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:45

Ik vind dit nu toch ook een bizar topic voor op de voorpagina van een paardenforum... :+

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:48

Ik vind het sowieso een bizarre vraag: 'hoe vertel ik dat ik zwanger ben?'

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:49

Nou ik snap wel dat je het leuk wil vertellen, maar ik snap niet dat mensen dat niet kunnen googlen. Of zelf verzinnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:50

lieveli schreef:
Beetje viva forum achtig. En lang niet het interessantste topic dat geopend is deze week.

Nou, dit dus. Grappig dat er door bokt overal op wordt gehamerd dat Bokt in eerste instantie een paardenforum is, en de rest 'leuk voor erbij is', maar er nu een 'leuk voor erbij' topic op de voorpagina staat.

Je kan ook gewoon spontaan bevallen en dan even je schoonouders inlichten per telefoon dat aan 't bevallen bent. :+

Maar hey, alles voor de bezoekers! We verwijderen niks op bokt, en zetten viva/linda/margriet/libelle onderwerpen op de voorpagina. En je maar afvragen waarom het zo ongezellig wordt op bokt, het grootste PAARDENforum van nederland... :+

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:52

Anoniem schreef:
lieveli schreef:

Nou, dit dus. Grappig dat er door bokt overal op wordt gehamerd dat Bokt in eerste instantie een paardenforum is, en de rest 'leuk voor erbij is', maar er nu een 'leuk voor erbij' topic op de voorpagina staat.

Je kan ook gewoon spontaan bevallen en dan even je schoonouders inlichten per telefoon dat aan 't bevallen bent. :+

Jouw bevalling was dan wel weer paardenforum-waardig, paarden denken ook niet na hoe ze het moeten vertellen, die bevallen gewoon op een dag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:52

Yessy schreef:
Anoniem schreef:

Jouw bevalling was dan wel weer paardenforum-waardig, paarden denken ook niet na hoe ze het moeten vertellen, die bevallen gewoon op een dag :D

Stiekem hinnekte ik er ook bij :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:54

En je Kabouter stond na een half uurtje op om te gaan drinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:54

lieveli schreef:
En je Kabouter stond na een half uurtje op om te gaan drinken.

Gelukkig was het darmpek er snel af.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:56

lieveli schreef:
Nou ik snap wel dat je het leuk wil vertellen, maar ik snap niet dat mensen dat niet kunnen googlen. Of zelf verzinnen.

Grappig hè, zoveel mensen, zoveel wensen. Ik snap dat hele blauwe-vulling-taart-oma-slabbetjes-echo-ansichtkaarten gedoe niet. Nou ja, snappen doe ik het wel, maar zie er de lol niet van in.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:43

Sowieso vreemd om openbaar op internet te zetten dat je niet weet hoe je je zwangerschap openbaar moet maken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:48

Inderdaad een vreemde keuze voor de voorpagina, ik had persoonlijk dan in ieder geval voor een paardgerelateerd topic gekozen.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:54

Toen ik van de week dit topic zag dacht ik al, dat moet je op bokt vragen, het moet niet erger worden.
En nu ook nog op de VP?
Kom op zeg, het is nog altijd een paarden forum. Ja ik weet dat er zo niet meer naar gekeken word want leden die niets met paarden hebben, dat duidelijk laten weten in hun voorstel bericht zijn ook van harte welkom.
Terwijl ik denk, zet die "nuttige" paard gerelateerde berichten maar eens op 100 om deze mensen te weren. Laat dat bij aanmelden ook maar duidelijk weten. Dat dat forum gedeelte niet toegangkelijk is.
Daar is de viva voor, een cavia forum of wat de interesse ook is.

Maar nu met dit op de VP is het nog eens extra bevestigen dat de viva hier prima is. Een doelgroep buiten paarden prima is. Jammer.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:58

Ho, ik wil niet de ts van dat topic gaan afzeiken, want die mag gewoon zo'n topic openen. Er zijn zat onderwerpen, waarvan ik denk ;"uh,nou en...", maar die open ik niet of klik ik weg.

Maar dit als topic vd maand...nou, nee

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:03

Getup schreef:
Ho, ik wil niet de ts van dat topic gaan afzeiken, want die mag gewoon zo'n topic openen. Er zijn zat onderwerpen, waarvan ik denk ;"uh,nou en...", maar die open ik niet of klik ik weg.

Maar dit als topic vd maand...nou, nee

Nee die openen ik ook niet.
Maar ook dan stel me telkens de vraag, horen die hier? Is dat wat een paardenforum wil als imago? De viva zijn?

Ik heb er pas nog een keer op getemd, een nieuwe aanmelding die duidelijk liet weten niets met paarden te hebben maar zich aanmeldde hier omdat bokt altijd in de resultaten van google omhoog komt.
Maar dat maakte volgens de mods niets uit, allemaal welkom. En dan denk ik echt :?

En dan dit topic vp, dan vraag ik me echt af wat de weg is die het beheer in wil slaan?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:04

Dat stoort mij weer minder. Er zijn gewoon veel niet paard gerelateerde onderwerpen, maar dat is imo prima.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:05

Maar ik snap het gewoon niet, topic liep ook niet echt hard. Nu moedig je dit soort liflafjes juist aan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:10

Ik dacht even dat ik op t Viva-forum ingelogd was.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:10

Ik vind het ook wel jammer dat het geen paard gerelateerd onderwerp is :) als ik dit soort berichten wil lezen dan maak ik wel een account aan op een forum over baby's en/of zwangerschappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:35

Wat een bullshit. Dat topic oké, maar dit is toch niet voorpagina waardig. Altijd janken dat Bokt paardgerelateerd moet blijven en dan wordt er zelf zo'n topic op de voorpagina geplaatst. Beetje gek.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:51

Dit had ik toch ook niet onder Bokt community op VN gegooid. Een leuk topic voor op MWS of LZP maar meer ook niet.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:53

Huh, vreemde topic van de week. Prima topic hoor, maar niet op de voorpagina van een paardenforum. Topic heeft ook maar weinig reacties. Hoe is dat dan topic van de week geworden?