Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Beetje viva forum achtig. En lang niet het interessantste topic dat geopend is deze week.
Anoniem schreef:lieveli schreef:Beetje viva forum achtig. En lang niet het interessantste topic dat geopend is deze week.
Nou, dit dus. Grappig dat er door bokt overal op wordt gehamerd dat Bokt in eerste instantie een paardenforum is, en de rest 'leuk voor erbij is', maar er nu een 'leuk voor erbij' topic op de voorpagina staat.
Je kan ook gewoon spontaan bevallen en dan even je schoonouders inlichten per telefoon dat aan 't bevallen bent.
Yessy schreef:Anoniem schreef:
Nou, dit dus. Grappig dat er door bokt overal op wordt gehamerd dat Bokt in eerste instantie een paardenforum is, en de rest 'leuk voor erbij is', maar er nu een 'leuk voor erbij' topic op de voorpagina staat.
Je kan ook gewoon spontaan bevallen en dan even je schoonouders inlichten per telefoon dat aan 't bevallen bent.
Jouw bevalling was dan wel weer paardenforum-waardig, paarden denken ook niet na hoe ze het moeten vertellen, die bevallen gewoon op een dag
lieveli schreef:Nou ik snap wel dat je het leuk wil vertellen, maar ik snap niet dat mensen dat niet kunnen googlen. Of zelf verzinnen.
Getup schreef:Ho, ik wil niet de ts van dat topic gaan afzeiken, want die mag gewoon zo'n topic openen. Er zijn zat onderwerpen, waarvan ik denk ;"uh,nou en...", maar die open ik niet of klik ik weg.
Maar dit als topic vd maand...nou, nee