Andresen legt beslag op rekening Jan Brouwer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Andresen legt beslag op rekening Jan Brouwer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 18:21

Bokt.nl / Horses
Juridisch

Vorig jaar maart kocht de Noorse Kristin G. Andresen tijdens het KWPN Select Sale voor 300.000 euro de toen nog driejarige kampioenshengst Handsome O. Echter meldde zij vervolgens in september dat zij juridische stappen zou ondernemen tegen de verkoper omdat de hengst hanentred zou vertonen en een nekwervelbeschadiging heeft. Haar eerste aanklacht lag tegen het KWPN, die volgens haar de rechtmatige verkopende partij waren. Daarna richtte zij haar klacht op de sportpaarden handelaar Jan Brouwer.

Kristin Andresen meldt op Facebook verheugd dat ze van de rechter toestemming heeft gekregen om beslag te leggen op het hele hebben en houden van Jan Brouwer. De paarden, zijn stal de Purioso Hoeve en zijn zakelijke en persoonlijke rekeningen. Volgens Andresen een goed teken in de zaak over KSS-veilingtopper Handsome O. Jan Brouwer bevestigt dat het beslag is gelegd, maar zegt dat het alleen gaat om een beslag op zijn rekening.

Lees verder op Horses.

Gerelateerde berichten:
[VN] Brouwer doet aangifte na plaatsen video Handsome O
[VN] Opnieuw getuigenverklaringen in zaak Handsome O
[VN] Rechtszaak over keuringskampioen Handsome O van start

Ketaki

Re: Andresen legt beslag op rekening Jan Brouwer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 20:00

ik hoop dat ze er nog enigszins *normaal* mee uitkomen.

enige die behoorlijk gedupeerd is, is de hengst Handsome O

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 20:54

Als ik het stuk op Hoefslag lees, vraag ik me af of het haar misschien heet onder de voeten wordt en ze op deze manier nog een poging doet tot schade berokkenen aan Jan Brouwer?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:36

'Een goed teken' slaat nergens op want je krijgt in principe altijd verlof om conservatoir beslag te leggen. In die procedure wordt geen wederhoor toegepast. Wel ben je schadeplichtig als het beslag achteraf onrechtmatig blijkt te zijn.