Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je het geen zinvolle info vindt prima, maar mensen die het zich niet realiseren kunnen door een bericht als dit wel gewaarschuwd worden voor potentiële negatieve gevolgen voor de gezondheid en risico op dopinggebruik zonder dat je je ervan bewust bent. gomir schreef:Fatburners niet en libidoverhogers vast ook niet, maar er zijn heel veel soorten supplementen en neem maar van mij aan dat daar soms de grootste rotzooi in zitAls je het geen zinvolle info vindt prima, maar mensen die het zich niet realiseren kunnen door een bericht als dit wel gewaarschuwd worden voor potentiële negatieve gevolgen voor de gezondheid en risico op dopinggebruik zonder dat je je ervan bewust bent.
Citaat:De meldingen gingen vooral over supplementen die worden gebruikt om af te slanken zoals 'fatburners', middelen om prestaties te bevorderen ('pre-work-outs') of het libido te verhogen. Reden voor de NVWA om onderzoek te doen naar dit type voedingssupplementen op de Nederlandse markt. In totaal werden 160 monsters genomen. Van de 42 monsters van libidoverhogende supplementen bleken 32 monsters positief; van de 118 monsters van afslankpreparaten, 'fatburners' en 'pre-work-out-producten' waren 66 monsters positief.
gomir schreef:Citaat:De meldingen gingen vooral over supplementen die worden gebruikt om af te slanken zoals 'fatburners', middelen om prestaties te bevorderen ('pre-work-outs') of het libido te verhogen. Reden voor de NVWA om onderzoek te doen naar dit type voedingssupplementen op de Nederlandse markt. In totaal werden 160 monsters genomen. Van de 42 monsters van libidoverhogende supplementen bleken 32 monsters positief; van de 118 monsters van afslankpreparaten, 'fatburners' en 'pre-work-out-producten' waren 66 monsters positief.
Middelen om prestatie te bevorderen zijn nou juist de groep waar ik mensen wel toe in staat acht, maar misschien is dat mijn wantrouwige aard
.