Het Adelinde Training Center stopt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Het Adelinde Training Center stopt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:05

Nou ik heb heel wat gehad aan die hele poppenkast := ik was er trouwens wel al voor de tijd dat adelinde er was. Heb maar twee keer met haar getraind en ben toen gestopt. Iets erna kreeg het de naam atc

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Het Adelinde Training Center stopt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 23:10

Dat ECO-Coach gebeuren stopt toch ook niet? Ik heb ook eens een training mee gedaan in Heerenveen.
Gewonnen bij iets volgens mij. Maar goed dat was toen samen met de dressuurdames die ook in het Grand Prix programma van Friesland zaten. Heb middagje mee getraind was wel grappig al was ik totaal niet de doelgroep met nauwelijks wedstrijdambitie ;) Vond het gaan staan op zo'n grote bal op een super grote zachte (val)mat wel super leuk om te doen.

Waves
Berichten: 3871
Geregistreerd: 01-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 10:35

Heb het introfilmpje gezien en ik neem
mijn hoed af voor haar lef om hier zoveel geld voor te vragen...

Ze doet niets anders dan centered riding oefeningen. Zoek een gecertificeerde centered riding instructrice en je leert hetzelfde en meer en nog een hoop over je paard.

Ga daarbij een paaar x per week naar de sportschool en werk vooral aan je core en je bent klaar.

Kadankovitch
Berichten: 2019
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:09

Waves schreef:
Heb het introfilmpje gezien en ik neem
mijn hoed af voor haar lef om hier zoveel geld voor te vragen...

Ze doet niets anders dan centered riding oefeningen. Zoek een gecertificeerde centered riding instructrice en je leert hetzelfde en meer en nog een hoop over je paard.

Ga daarbij een paaar x per week naar de sportschool en werk vooral aan je core en je bent klaar.

Kijk eens ! bedankt voor die informatie.