Chinees blaast paarden op als ballon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:08

amoj schreef:
Opgezette dieren vind ik best mooi om te zien, maar vind dit gewoon lelijk en eigenlijk ook wel respectloos... Echt niet mooi!

Hoezo respectloos?

Ik bedoel, ik zie het verschil niet tussen een met wol gevulde beer in aanvalsactie in een herenhuis of dit.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:11

Ik ga wachten met kijken tot ik gegeten heb en het gezakt is. Maar ik was al blij om te lezen dat ie wachtte tot ze dood zijn... Aan de hand van de titel had ik gruwelijkere scenario's verwacht. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:13

Verkeerde woord dan, ik vind het niet mooi en lelijk. Doet me denken aan een opgezwollen beest wat al dagen dood is, krijg er de kriebels van, vind het geen prettig gezicht.

Anoniem

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:33

Ik voel me heel cru maar ik kan hier dus wel de humor en kunst van inzien. En moest ook gelijk aan dat filmpje denken wat op de vorige pagina staat. :')

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:46

Ik zie er ook wel kunst in, sommige kleuren zijn overdreven, zou ook niet echt in mijn huis passen, maar zou het wel mooi vinden in een muzeum.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:50

Tik van de molen gehad....

Anoniem

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:52

Ik vind het overigens wel bijzonder om te zien hoe elastisch de huid blijkbaar is. Of zouden er tussenstukken in gezet zijn?

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 11:55

Het is in ieder geval echte kunst. Het roept heel wat op in mensen. Kunst moet overigens niet mooi zijn :-)

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 12:01

Anoniem schreef:
Ik vind het overigens wel bijzonder om te zien hoe elastisch de huid blijkbaar is. Of zouden er tussenstukken in gezet zijn?

Ik vermoed als ik naar de naden kijk dat die bollen niet uit 1 dier bestaan, maar uit de huid van meerdere dieren.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 12:14

c_alsemgeest schreef:
PanamaD schreef:
Walgelijk... zo respectloos naar de dode dieren...

Ja en wij vouwen er tasjes, schoenen en hoofdstellen van... wat oorspronkelijk natuurlijk helemaal de bedoeling was van een dood dier :+

Nee zonder gekheid... door de herkenbaarheid van het dier en dat bolle gedoe vindt ik het er ook raar uit zien. Ik weet nog niet echt wat ik er van vind.

Ik begrijp wat je bedoeld. Echter vind ik het een zeer groot verschil als er subtiel een tas of hoofdstel uit komt dan er zo mee spotten door ze op te blazen.

Popstra
Berichten: 13753
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 12:16

Gatver vind het er niet leuk uit zien.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 12:17

Ik weet nu niet precies of ik dit mega grappig of misselijkmakend vind :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:02

wapitie schreef:
Bha! Ik vind dit walgelijk, noem het geen kunst. Ik word er misselijk van....dat wel!

Jij hebt dan ook geen leren tas of schoenen neem ik aan

Edit : spuit 11, dIt was pas vier keer eerder gezegd.

Vind er zelf niet veel aan. En houd over het algemeen best van aparte kunst. Of eigenlijk ik voel me er ongemakkelijk bij, dus wat dat betreft is het doel gehaald
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-04-17 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:15

Marrie_L schreef:
Anoniem schreef:
Ik vind het overigens wel bijzonder om te zien hoe elastisch de huid blijkbaar is. Of zouden er tussenstukken in gezet zijn?

Ik vermoed als ik naar de naden kijk dat die bollen niet uit 1 dier bestaan, maar uit de huid van meerdere dieren.

Dat zou wel een hoop verklaren ja :') Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:40

Ik ben dan vast de enige die het er niet smerig/misselijkmakend uit vind zien... (eerder nep)
Kan er wel om lachen eigenlijk, en er is inderdaad vast wel een gek te vinden die dit koopt...

Laat die kunstenaar lekker de boel opblazen :') Zolang het maar niet zo goor wordt als destijds met de aangespoelde potvissen :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34639
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:50

Snap wel gelijk weer waarom ik niks met kunst heb. Ik word er onpasselijk van %)

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:51

Janine1990 schreef:
Ik ben dan vast de enige die het er niet smerig/misselijkmakend uit vind zien... (eerder nep)
Kan er wel om lachen eigenlijk, en er is inderdaad vast wel een gek te vinden die dit koopt...

Laat die kunstenaar lekker de boel opblazen :') Zolang het maar niet zo goor wordt als destijds met de aangespoelde potvissen :')

Nee hoor, er zijn velen voor je gegaan die het ook grappig vinden.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:21

Doet me denken aan de Nederlander met zijn drone struisvogel en kat. Niet erg natuurlijk maar op een bizarre manier wel grappig. Een bankstel van koe is eigenlijk net zo maf maar doordat het niet meer herkenbaar is heel gewoon.

Cavaletto

Berichten: 467
Geregistreerd: 18-06-11

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:33

Ik vind het niet grappig, eerder luguber. Niet mijn ding.

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:42

SusanH schreef:
Snap wel gelijk weer waarom ik niks met kunst heb. Ik word er onpasselijk van %)


Ik zou dit dan ook geen kunst noemen, hij heeft de paarden immers niet uit marmer gehouwen...

Tja ik moet meteen weer denken aan " Stop making stupid people famous." triest dat deze man meer aandacht van de media krijgt dan de gemiddelde kunstenaar die wél talent heeft.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:42

Ik vind het vooral bizar om te zien. :=

Lente
Berichten: 27787
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:52

Galathil schreef:
SusanH schreef:
Snap wel gelijk weer waarom ik niks met kunst heb. Ik word er onpasselijk van %)


Ik zou dit dan ook geen kunst noemen, hij heeft de paarden immers niet uit marmer gehouwen...

Tja ik moet meteen weer denken aan " Stop making stupid people famous." triest dat deze man meer aandacht van de media krijgt dan de gemiddelde kunstenaar die wél talent heeft.


Waarom heeft deze kunstenaar volgens jou geen talent?

Victory-Boy

Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:54

SusanH schreef:
Snap wel gelijk weer waarom ik niks met kunst heb. Ik word er onpasselijk van %)

Helemaal mee eens. Ik snap niet dat iemand dit mooi vindt, maar ja ... smaken verschillen. Ik zou mijn pony's iig nooit zo terug willen zien. :n

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:55

Ik wordt niet misselijk of onpasselijk.
Maar ik vraag me wel af wat er in iemands hoofd omgaat om zoiets verschrikkelijk lelijk te maken. Ook nog eens van geen enig nut.
Kunst is het naar mijn idee zeker niet.

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Re: Chinees blaast paarden op als ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 17:04

Ik dacht dat de TT een ontzettende overdrijving was en dat het om glasblazen of zo zou gaan. :') _O-