Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx
Angela schreef:Het lijkt me onwaarschijnlijk dat van een hengst die zo in de media geweest zo'n bekende trainingsstal de voorgeschiedenis niet kent. Prima dat ze zich er niet in willen mengen en er geen uitlatingen over willen doen, maar was netjes als ze dat ook gezegd hadden ipv "we weten er niets van af".
Ben heel benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen. Gelukkig zal het paard zelf weinig mee krijgen, die doet gewoon z'n ding (aangenomen dat het paard inderdaad niet kreupel is en pijnvrij rond loopt)
juliomariner schreef:mirtedl schreef:hah dit vind ik nou een lachertje.
Tazzey heeft helemaal gelijk
Angela schreef:Het lijkt me onwaarschijnlijk dat van een hengst die zo in de media geweest zo'n bekende trainingsstal de voorgeschiedenis niet kent. Prima dat ze zich er niet in willen mengen en er geen uitlatingen over willen doen, maar was netjes als ze dat ook gezegd hadden ipv "we weten er niets van af".
Ben heel benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen. Gelukkig zal het paard zelf weinig mee krijgen, die doet gewoon z'n ding (aangenomen dat het paard inderdaad niet kreupel is en pijnvrij rond loopt)
Getup schreef:ik denk, dat er helemaal niets aan de hand was, zoals de amazone al zei...en dat het door de mede eigenaar als excuus gebruikt werd om van de samenwerking af te komen en het dier mee te kunnen nemen.
Maar een potentieel koper kan dus wel lezen over uitgesloten zijn door onregelmatigheden, geopereerde chips of schieffels / ikweettnietmeer. Maar ja: kwestie van keuren .
Oja, en een mod mag toch ook n mening hebben
Gebruikers op dit forum: Foreverkliek, liedje89, LuCa88, Otti1977 en 12 bezoekers