Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
_KiMbErLeY_ schreef:Tof weer!
Vraagje... weten jullie ook hoe het komt dat die oren zo krullen? Is het puur het ras of doen ze hier nog wat mee? Bij de portretfoto van het bruine paard zie je ook duidelijk het oor wat naar achter staan!
En nee ik ben niet uit op een oh wat zielig die oren discussie vind het gewoon interessant om te weten!
Piekosjj schreef:_KiMbErLeY_ schreef:Tof weer!
Vraagje... weten jullie ook hoe het komt dat die oren zo krullen? Is het puur het ras of doen ze hier nog wat mee? Bij de portretfoto van het bruine paard zie je ook duidelijk het oor wat naar achter staan!
En nee ik ben niet uit op een oh wat zielig die oren discussie vind het gewoon interessant om te weten!
Dit is echt het ras ja. Ik heb een Indische Marwari fokker erover gesproken en dit ras heeft - samen met de Kathiawari - al duizenden jaren deze oren. Deze twee rassen lijken ontzettend veel op elkaar, dus ik ga er vanuit dan een 'gedeelde voorouder' door een of andere genetische mutatie deze gedraaide oren had en het er daardoor in is geslopen.
Amparo schreef:Wow, prachtige foto's hoor! Wat bijzonder dat jullie die paarden binnen die mooi geschilderde gebouwtjes mogen fotograferen!
Hoe groot azijn ze eigenlijk? Ik dacht altijd dat de paarden daar klein zijn, maar deze zien er toch behoorlijk flink uit.
Geniet van jullie reis en ik ben benieuwd naar jullie volgende blog!
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, BLEXBot, BlueStocking, Elin_, Ods, Somebody85 en 13 bezoekers