Succesvol debuut voor Tommie Visser en Top’s Zoë

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Succesvol debuut voor Tommie Visser en Top’s Zoë

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-17 09:40

*Bokt.nl / Horses
Dressuur

Afbeelding
Tommie Visser en Top's Zoë op de KWPN Hengstenkeuring. Foto: aniek1985

Gisteren maakte Tommie Visser zijn debuut in de Grand Prix in Werkendam met de merrie Top’s Zoë. En niet zonder succes. Hij won de rubriek overtuigend met 69,10%. "Ik ben meer dan super tevreden", vertelt Tommie Visser enthousiast aan Horses, over zijn debuut met Zoë die hij nu een jaar op stal heeft. "Ik ben door de jaren heen wel een beetje verwend geraakt met hoge scores en ging daardoor thuis net zo lang door tot het echt voor elkaar was. Maar dan wordt je zo kritisch en blijf je de wedstrijden steeds uitstellen. Ik besloot van de week: ik ga me gewoon opgeven!"
Het showblok van Valegro op de KWPN hengstenkeuring in februari was het eerste openbare optreden voor het duo. De merrie is voorheen uitgebracht door Theo Hanzon.

Ook voor Thamar Zweistra en Hexagons Denzel was de wedstrijd in Werkendam een debuut. Zij werden tweede in de Grand Prix, met een mooie score van 67,25%. De derde plaats was voor Saskia Timmermans die met Beekdal's Zilverster een score reed van 62,50%.

Melanie Mouthaan, op Bokt bekend als snoeppig, eindigde op de vijfde plaats. Met haar machtige fries Wilke-c Van De Wijdewormer reed zij een score van 59,55%.