Dressuur
De KWPN-hengst Invershin (v. Charmeur) werd op de hengstenkeuring in Den Bosch al voorgesteld door Jennifer Hoffmann. De amazone zal de hengst verder gaan trainen, meldt Eurodressage. Invershin is in 2013 geboren en is een nakomeling van de hengst Charmeur. Hij werd in 2016 goedgekeurd en scoorde een 8,5 voor de stap, een 7,5 voor de draf, een 8 voor de galop, een 7,5 voor souplesse en zelfhouding, een 9 voor rijdbaarheid en een 8 voor dressuurpotentieel.
"Invershin is zes weken voor de hengstenkeuring in Den Bosch naar mij gekomen en na onze presentatie daar kondigde eigenaar Eric Koele aan dat ik hem onder het zadel mocht blijven rijden en verder op mag leiden", zegt Hoffmann. "Invershin is een elegant sportpaard met lange benen. Hij heeft potentie in de verruiming en de verzameling. Hij heeft een zeer actief achterbeen dat mooi ondertreedt. Ik ben blij dat we als ruiter, trainer en eigenaar hetzelfde doel voor ogen hebben voor zo'n getalenteerd paard. Ik ben dankbaar voor de kans en het vertrouwen en ik kijk echt uit naar de komende jaren samen."
Hoffmann zal de hengst voorbereiden op kwalificatie voor het WK jonge dressuurpaarden in Ermelo.