Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Peelie schreef:Ingrid bericht er ook positief over op facebook
Ze kan er moeilijk negatief over zijn, dan krijgt ze nooit meer een paard te rijden.
Ik misgun het dat meisje niet maar of een dekhengst het best gepromoot kan worden door een 13 jarig meisje betwijfel ik.
janderegelaa schreef:Als een 13 jarig meisje zo'n hengst kan voorstellen zegt dit ook veel over de hengst in kwestie. Het meisje heeft daarnaast de nodige begeleiding naast zich dus er zal daardoor vast en zeker correct en goed gereden worden. Deze dekhengst blijft gewoon professioneel omkaderd.Ik misgun het dat meisje niet maar of een dekhengst het best gepromoot kan worden door een 13 jarig meisje betwijfel ik.
Riel schreef:janderegelaa schreef:Als een 13 jarig meisje zo'n hengst kan voorstellen zegt dit ook veel over de hengst in kwestie. Het meisje heeft daarnaast de nodige begeleiding naast zich dus er zal daardoor vast en zeker correct en goed gereden worden. Deze dekhengst blijft gewoon professioneel omkaderd.Ik misgun het dat meisje niet maar of een dekhengst het best gepromoot kan worden door een 13 jarig meisje betwijfel ik.
Er zal vast en zeker een nieuw paard in de plaats komen voor Ingrid. Dit is een mooie kans voor haar om met een ander paard iets op te bouwen. De samenwerking met Van Vliet stopt zo te lezen niet.