Doorgeefstokje van de maand maart: Set_Elkol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Doorgeefstokje van de maand maart: Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 13:11

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Mooiste nacht van mijn paardencarriere.

Afgelopen maand gaf Sieltjuh ([VN] Doorgeefstokje van de maand februari: Sieltjuh) het stokje door aan Set_Elkol voor de 10 vragen. Ben jij benieuwd naar haar vroegere penny-gedachtes of hoe ze in haar eentje voor 3 paarden zorgt? Lees dan vooral verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik had vragen over paarden en dan specifiek over mijn nieuwe eigen paard en via google kwam ik al gauw op bokt uit.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
Hallo, ik heb een nieuw paard, een arabier van 6 jaar.Wat ik er nu mee kan is gewoon stappen, draven en galopperen. Nu wil ik haar in gaan rijden wat de dressuur betreft. Hebben jullie tips om dit paard goed sturen, voltes en stelling en buiging te leren, aan de teugel en netjes aan het been en aan de hand.

bedankt, Katja

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Toch wel een 5, ik was behoorlijk naïef en penny.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk toch wel van mijn merrie Set Elkol en met name haar dracht en haar zoon Ilya.

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Bokt is voor mij een gezellig tijdverdrijf waar ik ook veel vrienden aan over heb gehouden. Daarnaast kan ik er altijd terecht voor steun, vragen en het delen van mijn paardenliefdes.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Ja ik was zeker wel een penny. Ik wilde altijd wel wilde zwarte hengsten hebben en die dan temmen. Ik wilde zelf een paardenbedrijf beginnen en wist al precies hoeveel paarden ik dan zou hebben, hoe ze zouden heten en hoe ze eruit zagen.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Wat een moeilijke vraag. Op paardengebied ben ik al aardig ver, ik heb een geweldige merrie en zelf haar opvolger gefokt en als gezelschap hebben ze ook nog een fantastisch vriendinnetje erbij. Ze staan nu op een best groot stuk land bij mijn ouders. Ik zou natuurlijk best graag een lief klein eigen boerderijtje willen met veel land, een paddock paradise en een boel extra dieren.

8. Wij hebben één paard met zn tweeën, jij hebt er drie in je eentje. Hoe doe je dat? En kan je elk paard evenveel aandacht geven of eist er één toch stiekem altijd meer aandacht op?
3 paarden in je eentje is best wel heel lastig. Het scheelt wel dat ze erg verschillend zijn. Als ik bij de paarden aankom begroet ik ze altijd alle drie maar Set is daarin altijd de eerste die aandacht krijgt, zo is de rangorde en daarnaast staat zij op 1 en zo zal ik het ook blijven doen. Maar Set is niet echt een knuffel en als ze haar eten heeft dan hoeft het voor haar ook niet zo nodig. Als zij afhaakt heb ik altijd nog tijd voor Blue die juist heeeeel graag wil knuffelen en kroelen. En nu staat Ilya ook weer bij de merries in maar hem maakt het net zo weinig uit als zijn moeder. Dan zit ik nog met het werken met de paarden. Set is de enige waarmee ik rijd en met Ilya wil ik uitgebreid met de opvoeding en opleiding aan de slag. Blue schiet er op dat vlak dan een beetje bij in vrees ik.. Poetsen en tutten doe ik sowieso al niet echt :Y)

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Ik vind Ine23 wel een leuke Bokker om eens te ondervragen.

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Ine, hoe is het voor jou bevallen om zelf een nakomeling te fokken uit je merrie? Ik ben zelf heel erg gek op Ilya en heel blij dat ik deze keuzes heb gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe het jou is bevallen met Marieke en Lilith!

Troopers

Re: Doorgeefstokje van de maand maart: Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:03

wat een leuke antwoorden!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:43

Oohh. Ine wat leuk!

Katja, leuk dat ze op opt m recht de vragen hebt beantwoord <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:19

Wat leuk :D

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:30

Wat leuk Katja..
Ik herken zelf ook wel dingen erin.
Zoals de echte penny dingen ( temmen van een gitzwarte hengst) :+

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:40

Leuke antwoorden Katia! En wat een zoete foto he <3 !!

Ik ga m'n best doen om de vragen ook goed te beantwoorden :j . Ga zo maar al eens op zoek naar m'n eerste bericht, weet niet hoe blij ik daar van ga worden :')