Topic van de week: Paardenmeisje zijn: leuk of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Topic van de week: Paardenmeisje zijn: leuk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 21:27

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Een meisje en haar paard. Foto: Sanne Heesterbeek

Bijna iedereen op Bokt is het: paardenmeisje (of -jongen). Er is niets leukers, toch? Of toch niet? Er bestaan vooroordelen over paardenmensen. Hebben jullie wel eens last van deze vooroordelen? of niet?
Bokker Sasqiua opende een topic over dit onderwerp. Wil je lezen hoe anderen het ervaren om paardenmeisje of -jongen te zijn, of wil je je eigen verhaal delen? Lees of reageer dan hier.

anjali

Re: Topic van de week: Paardenmeisje zijn: leuk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 10:13

Je vriendjes lopen weg omdat je paard altijd op de eerste plaats komt.Scheelt in elk geval veel foute relaties!

Troopers

Re: Topic van de week: Paardenmeisje zijn: leuk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:05

ik snap wel dat sommige het echt niets vinden om te worden gezien als paardenmeisje of paardenjongen, want het heeft een imago als tuttig en zwak,
maar het lijkt me ook niet fijn om bijvoorbeeld als voetbalmeisje gezien te worden, want daar hoort ook een heel imago bij.

ik denk persoonlijk dat je het bij elke sport hebt, en als je gewoon bewijst dat je niet in het mainstream straatje thuishoort heb je er geen last van

Georged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:48

...ik heb er 25 jaar tegen gevochten, maar onlangs helemaal uit de kast gekomen: ik ben een paardengek en he-le-maal trots daarop! en als andere mensen het raar vinden dat ik sommige paarden belangrijker vind dan sommige mensen: boeiend! het is toch duidelijk dat paarden over het algemeen veel leuker/ stoerder/ aardiger en mooier zijn?? ;-)