Bokt community

Afgelopen maand gaf KimD ([VN] Doorgeefstokje van de maand januari: KimD) het stokje door aan Sieltjuh voor de 10 vragen. Als je benieuwd bent naar de reden waarom Sieltjuh zich ooit voor Bokt registreerde of naar haar tips over het delen van een paard, lees dan snel verder!
1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik ben lid sinds 30 mei 2002. Dat is lang, lang, geleden

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:Ik heb hun ook gezien bij indoor zeeland gloof ik
Haha, geen idee waar dit precies meer over ging, maar een topic met een hele discussie voorafgaande en toen kwam Siel om de hoek

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten
Valt me eigenlijk wel reuze mee, als je bekijkt hoe oud ik precies was. Kan me nog wel een topic herinneren over m'n hamster in een hamstertuigje en topic over hoe Beest van Belle & het Beest nou eigenlijk in het echt heette. Naja, een beetje maf was ik toen ook al zeg maar

Dus vooruit, geef het een 4tje, zo beschamend was het nou ook weer niet

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Oei, ik ben niet altijd even actief meer op bokt, dus weet niet of mensen mij echt op het moment van topics kennen. Ben voorheen wel erg actief geweest in het Zeeuwentopic en ook in het Arabische Volbloeden topic. Dus ik denk dat een aantal bokkers mij daar nog wel van kennen

5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Bokt is al bijna 15 jaar een term in mijn leven. Zeker toen ik nog veel actiever was, heb ik hier veel lieve mensen leren kennen. Mensen zien komen, mensen zien gaan, verdriet en geluk gedeeld.
Als je "in het echte leven" zegt dat je een meeting hebt van een internetforum, wordt er toch altijd nog een beetje vreemd gekeken. Maar mijn ervaring is, dat het eigenlijk altijd enorm leuk, gezellig en geslaagd is.
6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Ik ben nog steeds een Penny deep-down-inside

Enne, welk paardenmeisje is nou géén Penny geweest?
7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Wat een vraag

In tegenstelling tot wat KimD waarschijnlijk denkt

Een tweede paard erbij, zodat mijn zus en ik samen zouden rijden zou wel heel erg leuk zijn. En dan het liefst een heule brave, zodat mijn moeder misschien ook weer eens erop zou kruipen

8. Vaak lees je allemaal horrorverhalen over paarden delen, waarom gaat dit bij jou en Letizia zo goed? Heb je misschien tips of een how to voor de bokkers die dit overwegen?

Om te beginnen zitten Letiets en ik enorm op één lijn qua hoe wij denken over hoe wij het beste een paard kunnen houden. Dat scheelt natuurlijk al de helft. Daarnaast denken wij sowieso enorm veel hetzelfde over dingen, dieren of mensen

Ook is communiceren gewoon belangrijk. Eigenlijk hebben wij bijna dagelijks contact en als we wat opmerkelijks constateren oid, dan zullen we altijd samen overleggen.
Het heeft ook gewoon veel voordelen, samen een paard doen. Kan de één niet, dan kan vaak de ander wel. En kunnen we samen niet, dan springt onze moeder bij.
Ik ben heel eerlijk, maar ik werk full-time en zou er niet aan moeten denken om met dit donkere winterweer 5 avonden in de week in de kou op stal te moeten staan. Daarbij ben ik ook echt een recreatie-ruiter, dus als ik 5x in de week aan de bak gekluisterd zou zijn, omdat je niet naar buiten kan vanwege de donkerte, dan zou voor mij (en Djunnah trouwens ook) de lol er snel af zijn.
Op deze manier houden we het leuk, heb je nog een sociaal leven over naast je werk en last but not least het scheelt de helft in kosten

9. Aan welke Bokker wil jij 5 vragen stellen?
Aan Set_Elkol, Katja dus

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Wij hebben één paard met zn tweeën, jij hebt er drie in je eentje. Hoe doe je dat? En kan je elk paard evenveel aandacht geven of eist er één toch stiekem altijd meer aandacht op?