Jumping Amsterdam: Diederik meldt Arlando af

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Jumping Amsterdam: Diederik meldt Arlando af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-17 16:29 Tip de Nieuwsredactie

*bokt / facebook
Dressuur, Jumping Amsterdam

Afbeelding

Op Facebook meldt Diederik van Silfhout dat hij Arlando helaas heeft moeten afmelden voor Jumping Amsterdam. Patrick van der Meer zal hem vervangen met Zippo.

"Helaas heb ik Arlando af moeten melden voor de wereldbeker in Amsterdam. Een ontsteking heeft een dik been veroorzaakt, maar gelukkig is het geen ernstige blessure en zal hij naar verwachting snel weer de oude zijn. De timing is zonde, want Jumping Amsterdam is altijd een bijzonder concours. Gelukkig rij ik Expression in de Lichte Tour op donderdag avond. Arlando's gezondheid staat voorop en we gunnen hem de tijd om rustig te herstellen. Zoals jullie op de foto kunnen zien ontkomt het hem niet aan goede verzorging en krijgt hij meer dan genoeg knuffels, dus het komt vast helemaal goed!", aldus Diederik op Facebook.

kimmie1

Re: Jumping Amsterdam: Diederik meldt Arlando af

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:11

Grappig. Als Rath, Adeline of Edward zich af meld zijn de geruchten en speculaties niet aan te slepen. En is het Diederik is er niets aan de hand....

Ik mis je zo ik mis je meer en meer ik zie je in mn dromen keer op keer.....Lieve Mam Luf You!!! 19-8-1949/10-2-2005

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:20

Wat hebben die 'toppaarden' toch allemaal enge ziektes. De een heeft koorts, de ander een dik been en nog een andere is gestoken door een insect.
:')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:22

Wat een zure reacties gelijk. Hopelijk knapt Arlando snel op, jammer voor Diederik dat hij niet mee kan!

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:49

O ik twijfel absoluut niet aan het verhaal van Diederik hoor en hoop uiteraard dat zijn paard snel weer hersteld is. Maar het valt wel op dat de een niet geloofd wordt met deze oorzaak en er bij de ander niets aan de hand is.

Ik mis je zo ik mis je meer en meer ik zie je in mn dromen keer op keer.....Lieve Mam Luf You!!! 19-8-1949/10-2-2005

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:46

jammer voor hem, hopelijk maakt zijn plaatsvervanger er een succes van!

Leef: neem en geef!

Queen123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 21:40

verstijnen schreef:
Wat hebben die 'toppaarden' toch allemaal enge ziektes. De een heeft koorts, de ander een dik been en nog een andere is gestoken door een insect.
:')

Ik denk dat je met zo'n toppaard toch echt geen risico wil lopen dat er een grotere blessure uit ontstaat.. Op koorts etc. wordt waarschijnlijk ook veel meer gecontroleerd. En wanneer je Olympische paard met een dik been staat, zou ik hem ook liever thuis laten om het zekere voor het onzekere te nemen en hem wat rust te geven.

Fenrir schreef:
Wat een zure reacties gelijk. Hopelijk knapt Arlando snel op, jammer voor Diederik dat hij niet mee kan!

Helemaal met je eens! Enorm balen voor Diederik en zulke reacties slaan natuurlijk weer nergens op.

kimmie1 schreef:
O ik twijfel absoluut niet aan het verhaal van Diederik hoor en hoop uiteraard dat zijn paard snel weer hersteld is. Maar het valt wel op dat de een niet geloofd wordt met deze oorzaak en er bij de ander niets aan de hand is.

Maar het is inmiddels ook al wel een ding dat bij ieder nieuwsbericht over de afmelding van een combinatie bij een groot dressuurconcours er altijd één van deze twee reacties bij staan: 1. Er komt commentaar op het feit dat er alweer is afgemeld/het feit dat er uberhaupt is afgemeld om een volgens sommigen slechte reden oid. OF 2. Er komt commentaar over het feit dat er nog géén negatief commentaar is gegeven over het feit dat dat bij andere ruiters wel gebeurd.

Dat is meer hetgeen wat mij persoonlijk irriteert.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:53

Het is van mij meer bedoeld als: laat die *$#*$# reacties ook eens een keer als Gal af meld of Rath, doe je bij deze ruiter toch ook niet dus waarom wel bij een andere ruiter....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie