Aflevering 28 NH Bokt TV

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 17:48

Jeetje.. Een hele aflevering met een 'styliste'. Zo moeilijk is het niet om een dekje op het paard te gooien dat matcht met je outfit, dat kan iedereen wel.. Niks stylen aan. Het was inderdaad leuker geweest als het ging om trends, setjes etc van dit jaar. Wat is in, welke merken zijn in etc. Ipv deze onzin.

CurlyCoat

Berichten: 235
Geregistreerd: 17-04-16
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:23

"Ja. Ja, ik ben eigenlijk wel heel tevreden." >;)

Julia, jij brengt het inderdaad hartstikke leuk en enthousiast!
Jammer dat de "styliste" hier niet in mee ging en behoorlijk arrogant over komt.

De afgelopen twee afleveringen vond ik niks, totaal geen toegevoegde waarde wat mij betreft.
Hopelijk worden aankomende afleveringen weer beter.

Heb jullie net ook even een mailtje gestuurd met misschien interessante onderwerpen. :)

funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:30

Dit filmpje vind ik niks aan. -O-
Ik stoor me vooral om die lippenstift kleur van de styliste brrrr dat ziet er toch niet uit. :\
Ook verteld ze het niet leuk maar zo über bekakt.
Nee dit filmpje draagt niks bij helaas.
Wel doet Julia het leuk presenteren die bruist altijd van de energie :# hihihi

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:53

Het is alleen maar ik, ik, ik, ik, en wat de rest ervan vindt vind ze niet belangrijk

KatooG
Berichten: 169
Geregistreerd: 18-09-16
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:25

Beste NH bokt tv team: laat jullie inspireren door jullie eerste afleveringen, daar zat tenminste een degelijke boodschap in. Wat kost een paard? Springruiters, kazakkenvoltige, veulentjes,... daar heeft een mens wat aan!

Deze laatste twee afleveringen hebben toch een behoorlijk negatieve boodschap (denk bijvoorbeeld aan kindjes op de manege die graag hun eigen dekjes willen en dan zagen bij mama en papa of tieners met zelfzekerheidsproblemen die denken dat ze moeten shoppen om er mooi uit te zien enz).

Ik denk vooral dat er zoveel meer in zit! Er zijn zoveel dingen die je kan filmen in de paardenwereld! Ik ben nog nooit in noord-holland geweest maar ik kan mij niet voorstellen dat er daar geen topcoach of top dressuuramazone woont, dat er nooit een groot evenement is, geen menners en voltige mensen, geen opfokbedrijf of niemand die paarden zadelmak maakt,... Je snapt het wel denk ik ;) Verbeter opnieuw jullie naam, jullie hebben de kans om heel wat mensen wat bij te leren. Het zou zonde zijn als het kanaal deze richting blijft opgaan.

mooney

Berichten: 7781
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:31

Ik denk wel dat deel van de frustratie ook is gebaseerd op het feit dat de feedback van vorige aflevering niet is opgepakt. Maar uit het filmpje haalde ik dat deze twee achter elkaar zijn opgenomen (tenminste ik hoorde 'vorige week') maar ze met een pauze ertussen zijn uitgezonden. Dan kan je het natuurlijk ook niet helemaal maken om deze maar weg te moffelen omdat de eerste niet is bevallen bij het publiek.

Hopelijk wordt het hierna wel opgepakt dat dit wat weerstand op levert (of blijkt dat niet uit hun statistieken, dat is natuurlijk ook mogelijk)

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:39

Wat een vreselijk nare aflevering is dit, t enige wat ik die "styliste" hoor zeggen is "ik" "ik" "ik" als een soort zelf ingenomen arrogantie.

Mijn sulky is eerdaags klaar dus komen jullie op t strand, maar een men filmpje maken over mennen met mini paarden.

KatooG
Berichten: 169
Geregistreerd: 18-09-16
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 21:32

NathalietjeB schreef:
Wat een vreselijk nare aflevering is dit, t enige wat ik die "styliste" hoor zeggen is "ik" "ik" "ik" als een soort zelf ingenomen arrogantie.

Mijn sulky is eerdaags klaar dus komen jullie op t strand, maar een men filmpje maken over mennen met mini paarden.


Eerlijk gezegd vind ik een aflevering over mennen met van die mini schatjes echt een cool topic om te filmen, NH Bokt; jullie huiswerk :D

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 12:34

Ik weet zeker dat ik meer menners met ukkies. wel zo ver krijg om mee te willen doen voor een uitzending.
Kan een stuk boeiender zijn dan deze narigheid.
Dus mocht bokt met rtvnh hier een uitzending aan willen uitzending laat maar horen in pb.

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 14:47

Wat zijn jullie fel tegenover de styliste zeg :=

Eline_S_S

Berichten: 3524
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 17:02

420BlazeIt schreef:
Wat zijn jullie fel tegenover de styliste zeg :=

Vind ik ook.. en niet alleen tegen over NH bokt-tv. Dit kanaal is nog niet zo lang begonnen en is dus waarschijnlijk nog zoekende naar wat de kijkers trekt. Vind dat het wel een beetje opbouwender mag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 14:10

Ik vind het filmpje nogal tegenvallen, als de titel paardenstyling is. Had verwacht dat er wat dieper ingegaan werd op andere dingen, met tuig kun je ook het e.e.a. doen.
Een zwart dekje er op gooien met zwarte peesbeschermers, omdat dat past bij de zwarte mouwen, kan iedereen wel bedenken lijkt mij.
Had hier dan ook graag iig wat meer uitdaging ingezien, zoals al gezegd werd, een dekje met een bordeax randje oid. Vind het nu wel heeel simpel overkomen.
Bij Jullia helemaal, dekje kleurt bij peesbeschermers, klaaaaar. Dat kan ik zelfs nog wel bedenken als totaal niet modebewuste boerentrien.
En had dan de wat moeilijkere kleuren gepakt, want een leuk kleurtje bij een vos of valk is moeilijker dan een zwarte of bruine.

En ja, misschien dat mijn reactie fel is, en die van anderen misschien ook, maar er worden iedere keer zoveel tips gegeven en ik heb het idee dat er niks mee gedaan wordt, vind ik gewoon jammer.

Jullia presenteert het altijd leuk, lekker enthousiast. Dat is waarom ik blijf kijken.

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:02

amoj schreef:
Ik vind het filmpje nogal tegenvallen, als de titel paardenstyling is. Had verwacht dat er wat dieper ingegaan werd op andere dingen, met tuig kun je ook het e.e.a. doen.
Een zwart dekje er op gooien met zwarte peesbeschermers, omdat dat past bij de zwarte mouwen, kan iedereen wel bedenken lijkt mij.
Had hier dan ook graag iig wat meer uitdaging ingezien, zoals al gezegd werd, een dekje met een bordeax randje oid. Vind het nu wel heeel simpel overkomen.
Bij Jullia helemaal, dekje kleurt bij peesbeschermers, klaaaaar. Dat kan ik zelfs nog wel bedenken als totaal niet modebewuste boerentrien.
En had dan de wat moeilijkere kleuren gepakt, want een leuk kleurtje bij een vos of valk is moeilijker dan een zwarte of bruine.

En ja, misschien dat mijn reactie fel is, en die van anderen misschien ook, maar er worden iedere keer zoveel tips gegeven en ik heb het idee dat er niks mee gedaan wordt, vind ik gewoon jammer.

Jullia presenteert het altijd leuk, lekker enthousiast. Dat is waarom ik blijf kijken.


Volgens mij zijn de afleveringen op een draaidag geschoten en konden ze daarom niks met de tips doen.

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 18:43

Aflevering 29 is op youtube al te zien. Veel beter filmpje

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 18:45


paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 18:48


Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:01

Hier ook niet hoor :') ik mis de helft van het nieuws haha, deze zag ik dan toevallig weer wel

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13156
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:36

Je kan zelf terugschakelen naar de oude indeling :j

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:41

Hoe moet dat. Ben niet zo goed met computer instellingen

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:43

Wauw ik zie het! Heel fijn! Staat rechtsboven van het nieuws een knopje

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Re: Aflevering 28 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:46

Tis gelukt.

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13156
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 19:54

+:)+