Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:anjali schreef:Wat voor werkstraf dan? Ik denk dat opname en behandeling in een psychiatrische kliniek beter is.Liefst op een gesloten afdeling.
Een gedwongen opname in een gesloten psychiatrische inrichting lijkt me fors overdreven voor dit misdrijf.
juliomariner schreef:Goof schreef:Maar. Hij heeft dus feitelijk alleen aan zijn eigen piel staan trekken?
Alsnog een rare actie hoor, maar die pony heeft nergens last van (gehad).
Iets meer gevalletje "voor het zingen de kerk uit" waarbij het koor nog niet aanwezig was
anjali schreef:Ik vind dat nodig,want deze persoon is niet in orde en zijn gedrag kan steeds erger worden. Het zal je pony maar zijn!
Kuggur schreef:och, ik denk eigenlijk dat het leed voor de "arme poown" wel wat meevalt.
Mijn merrie knipperde niet met haar ogen toen de dierenarts zijn arm er tot de elleboog inschoof,, en daar valt een "dinkie" bij in het niet.
anjali schreef:Kuggur schreef:och, ik denk eigenlijk dat het leed voor de "arme poown" wel wat meevalt.
Mijn merrie knipperde niet met haar ogen toen de dierenarts zijn arm er tot de elleboog inschoof,, en daar valt een "dinkie" bij in het niet.
Er is verschil tussen een noodzakelijke medische behandeling en sexueel misbruik. Of vind jij dat er ook geen verschil is tussen een gynaecoloog en een verkrachter?daar komt ook nog bij dat men van andermans dieren (en mensen) moet afblijven!
Ik zou maar gauw een andere gaan zoeken dan als ik jou was
.
iirrssjjee schreef:Word jij gepenetreerd door je gynaecoloog???Ik zou maar gauw een andere gaan zoeken dan als ik jou was
.
En daarbij, klinkt het misschien raar wat ik zeg; maar liever op een paard/pony dan een kind... Want een paard voelt hier (zoals eerder gezegd) amper wat van. Ik keur het echt af hoor!!! Maar als hij het echt niet kan inhouden...
Azmay schreef:iirrssjjee schreef:Word jij gepenetreerd door je gynaecoloog???Ik zou maar gauw een andere gaan zoeken dan als ik jou was
.
En daarbij, klinkt het misschien raar wat ik zeg; maar liever op een paard/pony dan een kind... Want een paard voelt hier (zoals eerder gezegd) amper wat van. Ik keur het echt af hoor!!! Maar als hij het echt niet kan inhouden...
Penetreren betekend binnendringen dus ja dat doe je gyn wel eens.
Paard heeft er vast geen last van gehad. Die kerel heeft misschien wel psychologische hulp nodig maar als we iedereen met een alternatieve denkwijze op gaan sluiten vrees ik dat we meer mensen vast zetten dan dat er vrij blijven lopen![]()
Neemt niet weg dat je van andermans eigendom af moet blijven.