Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:1 hectare grond voor 45 paarden, per toerbeurt.
Een paddock van 15 bij 35 meter voor 45 paarden.
De beste man, respect voor zijn wil tot verandering, zou eens een nieuwe carrière moeten overwegen.
Schandálig dat dit nog mag in Nederland.
Wildgirl schreef:1 hectare grond voor 45 paarden, per toerbeurt.
Een paddock van 15 bij 35 meter voor 45 paarden.
De beste man, respect voor zijn wil tot verandering, zou eens een nieuwe carrière moeten overwegen.
Schandálig dat dit nog mag in Nederland.
A3a1 schreef:Ik hoop dat er daar in de gemeente mensen zijn die zich hard gaan maken om dit bedrijf GOED in werking te houden.
Misschien op een andere manier maar het is te jammer als het niet kan.
Veulen84 schreef:Het wordt tijd dat amsterdam eens paal en perk stelt aan manege's in hun stadsgrenzen. Ik ken er minstens 3 waar (een deel van )de paarden gewoon nog steeds in stands staan (waarvan een heel erg is). Als er geen ruimte is voor boxen en welzijn moet het gewoon dicht.
swartbeessie schreef:Benieuwd hoe andere stallen in steden dat doen, zoals de Weense Rijschool. Ik denk ook dat van 60 naar 45 paarden inkrimpen een stap in de goede richting was, maar een te kleine. Misschien moeten ze het doen met 20. En dan per toerbeurt de helft in de wei in Andijk. Maar dan nog is het niet zoals het zou moeten zijn. Vier uur per dag los is te weinig imho.
Area51 schreef:swartbeessie schreef:Benieuwd hoe andere stallen in steden dat doen, zoals de Weense Rijschool.
Hier rouleren ze! Ze hebben een trainingsstal buiten Wenen met heel veel land. Dus om de drie maanden wisselen de paarden om.