Oplichter maakt opnieuw slachtoffers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kitsunemimi
Berichten: 78
Geregistreerd: 21-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:17

Iemand een linkje naar de aflevering?

ik kan hem niet terugvinden op de site alvast bedankt :)

Oplichter
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:12

waxmeltsenzo schreef:
Ik vroeg je of je je hebt aangemeld om je verhaal hier te doen over de oplichter, niets meer of minder, kennelijk wil je juist vooral je sappige details delen. Ook best. Maar ik heb er wel mijn twijfels bij gezien je reactie of je berichten berust zijn op waarheden.


Bedankt voor je sympathie, vertel hier klein stuk van mijn verhaal, zonder er al te diep op in te gaan en dan zo'n botte reactie. Kennelijk geen idee waar het over gaat. Laat ik het hier maar bij houden!!!

BeFunny

Berichten: 10605
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Oplichter maakt opnieuw slachtoffers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:34

Of geef gewoon antwoord op de vraag ;)

MarjanB

Berichten: 16468
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Oplichter maakt opnieuw slachtoffers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:39

Maakt dat wat uit dan? Kan me voorstellen dat iemand wil reageren op zoiets en kan zijn dat er dan een account aan wordt gemaakt om dat te doen.

Oplichter
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:49

MarjanB schreef:
Maakt dat wat uit dan? Kan me voorstellen dat iemand wil reageren op zoiets en kan zijn dat er dan een account aan wordt gemaakt om dat te doen.


Thnx, jij begrijpt het!

BeFunny

Berichten: 10605
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:49

MarjanB schreef:
Maakt dat wat uit dan? Kan me voorstellen dat iemand wil reageren op zoiets en kan zijn dat er dan een account aan wordt gemaakt om dat te doen.



Dan had oplichter dat toch kunnen zeggen, en dat is precies wat er niet aan klopt.

MarjanB

Berichten: 16468
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Oplichter maakt opnieuw slachtoffers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:54

Maar ze maakt toch niemand zwart? Die vent is meerdere keren veroordeeld.

BeFunny

Berichten: 10605
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Oplichter maakt opnieuw slachtoffers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:10

Ze maakt niemand zwart, en de oplichter is gelukkig opgepakt.

De slachtoffers leef ik zeker bij mee.
Er zijn er meer in dit topic en die verdienen meer aandacht denk ik.

Edhunter
Berichten: 103
Geregistreerd: 29-07-13

Re: Oplichter maakt opnieuw slachtoffers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:18

Je hoeft echt niet alles te vertellen als je opgelicht bent... Weet er helaas alles van en ik dacht ook nooit het slachtoffer te zullen worden van een oplichtEr! Trouwens niet Serge van der wulp maar een andere idioot! En idd politie doet weinig tot niets helaas ook al win je alle rechtszaken!

Oplichter
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 00:28

Edhunter schreef:
Je hoeft echt niet alles te vertellen als je opgelicht bent... Weet er helaas alles van en ik dacht ook nooit het slachtoffer te zullen worden van een oplichtEr! Trouwens niet Serge van der wulp maar een andere idioot! En idd politie doet weinig tot niets helaas ook al win je alle rechtszaken!


Inderdaad echt bizar dat er dan zo weinig medewerking is, begreep zelf dat er eerst een grote hoeveelheid aan aangiften moet liggen voordat er opdracht wordt gegeven diegene te mogen gaan zoeken en dat gebeurt niet snel als er geen directe levensbedreiging is. Tot die tijd moet diegene toevallig in een politiecontrole terechtkomen, maar daar wordt wel voor uitgekeken natuurlijk. Serge zei zelf al dat dat je in Duitsland stuk strenger verloopt, kan je iemand sneller op laten pakken als er wat is. Vermoedt dat hij door de continue aandacht van het programma Opgelicht weer even die kant is opgevlucht.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Re: Oplichter maakt opnieuw slachtoffers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 07:45