Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight
kvika schreef:De truc is om te leren ontspannen,iedereen met of zonder mhs heeft "last" van de kou.
Maar als je al je spieren gaat aanspannen krijg je idd meer last. Zelf HMS, maar omdat het in de winter sneller donker is ben ik minder actief.in de zomer daar tegen als de dagen. Lekker lang zijn,loop ik mezelf juist voorbij en heb ik meer pijn.
Leuke blog, maar als mede hms-er voelt het voor mij als , oh ,oh wat zijn we zielig. ( Iets waar ik mezelf niet mee bezig hou,maar gewoon leef)
liekec schreef:kvika schreef:De truc is om te leren ontspannen,iedereen met of zonder mhs heeft "last" van de kou.
Maar als je al je spieren gaat aanspannen krijg je idd meer last. Zelf HMS, maar omdat het in de winter sneller donker is ben ik minder actief.in de zomer daar tegen als de dagen. Lekker lang zijn,loop ik mezelf juist voorbij en heb ik meer pijn.
Leuke blog, maar als mede hms-er voelt het voor mij als , oh ,oh wat zijn we zielig. ( Iets waar ik mezelf niet mee bezig hou,maar gewoon leef)
Dat ja. Je kan zeker leuk schrijven hoor (heel volwassen) maar ben er inderdaad zelf niet zo kapot van hoe je het brengt.
AlwaysH schreef:Ik heb altijd geleerd dat ik niet met een sjaal mag rijden omdat dit gevaarlijk kan zijn. In een binnenbak heb ik ook zeker genoeg aan de hogere kraag!
SpeechLess schreef:AlwaysH schreef:Ik heb altijd geleerd dat ik niet met een sjaal mag rijden omdat dit gevaarlijk kan zijn. In een binnenbak heb ik ook zeker genoeg aan de hogere kraag!
Ah oké, nog nooit gehoord. Ik heb in de winter altijd een sjaal om, dus met rijden ook (ook in binnenbak). Ik doe hem wel gewoon in m'n jas, dus ik heb geen losse uiteindes oid. Maar als de hoge kraag ook werkt, is het natuurlijk niet nodig
SpeechLess schreef:Ik vind het leuk geschreven en het komt op mij helemaal niet over als 'goh, wat zijn we zielig', maar juist als een realistische kijk erop. Wat ik me wel af vroeg bij het stukje over de hogere kraag: heb je geen sjaal om dan? Dat is volgens mij veel efficiënter tegen de kou dan een hogere kraag
Gebruikers op dit forum: BlogBeat, CassieX, Eliine, Fientj, Hoodie, LiannePuthzy, Liesjje29, nathe, Nynkster, SANEX, Selina, Solmyrkvi, Steeph, xbkbx en 30 bezoekers