Jetta schreef:Ik ken de situatie niet, maar als er vuurwerk dichtbij je paarden kan zijn, waarom die dieren dan daar laten met Oud&Nieuw? En dan zo dom zijn om niet verder te zoeken als je er één kwijt bent....
Je moet ook nog weten dat ze dichtbij je paarden gaan knallen hé. Hier waren ze al voor kerst aan het repeteren. Donderdag had de voetbalclub, waar mijn paarden naast staan, hun laatste training. Ik huur de wei vd club, zij hebben mijn contact gegevens, maar men vond het niet nodig om mij te laten weten dat er geknald ging worden. Ik was gelukkig thuis en omdat er niet continu geknald werd, bleven de paarden redelijk rustig. Zaterdag nacht stonden ze in hun paddock en werd er hier heftig geknald. Op de wei leek het rustiger, dus wilde ik hen opnieuw daar zetten, maar toen zag ik een idioot vlak aan mijn wei vuurpijlen afschieten. Ik heb al met een aantal mensen die op die wijk wonen gesproken, maar ook zij vinden het blijkbaar niet nodig om mij op voorhand te waarschuwen. Snap trouwens niet waarom er iemand aan mijn wei pijlen komt afschieten, alle huizen daar hebben een grote tuin en er is plek genoeg aan de andere kant om pijlen af te schieten.
Dat je je paard niet gaat zoeken, dat snap ik trouwens ook niet. Ik zou niet kunnen slapen tot ik mijn beestje gevonden heb.