Sir Radjah van Beatriz Ferrer-Salat overleden

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Sir Radjah van Beatriz Ferrer-Salat overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-16 11:16 Tip de Nieuwsredactie

Bokt / Topiberian.com / Beatriz Ferrer Salat
Ingezonden door Fenja
Dressuur

Gisteren is bekend gemaakt dat Sir Radjah (v. Sir Donnerhal) is overleden. De 11-jarige ruin is gedurende veel jaren een constante factor geweest voor de Spaanse dressuuramazone Beatriz Ferrer-Salat. De dag ervoor reed Sir Radjah nog een expressieve en energieke kür in Geneve, goed voor een derde plaats met 75.750%. Op de terugweg werd hij echter niet wel. De ruin had veel pijn en een vier uur durende spoedoperatie in Lyon volgde. De dierenarts heeft de gescheurde darm van Sir Radjah weten te herstellen, maar vijf uur na de operatie werd hij nog altijd niet wakker van de anesthesie en is het dier overleden.

Ferrer-Salat: "Zoals het leven is, heb je soms een dag vol vreugde en de volgende dag vol verdriet." Op Facebook schrijft ze: "Een miljoen bedankjes voor Radjah voor zoveel gelukkige momenten aan jouw zij. Ik ben voor eeuwig dankbaar en op een dag ontmoeten we elkaar weer. Ik hoop dat ik je het leven heb gegeven dat je verdiende."

Bekijk hier de Grand Prix proef die Ferrer-Salat in november met Sir Radjah reed op de Madrid Horse Week:

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 12:51

Mooie woorden van de amazone ...

Don't take anything for granted

Mer1980

Re: Sir Radjah van Beatriz Ferrer-Salat overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:43

He bah om zo je paard te moeten verliezen. Sterkte...

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie