Topscore voor Isabell Werth en Weihegold OLD in Stuttgart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Topscore voor Isabell Werth en Weihegold OLD in Stuttgart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-16 20:31

bokt / fei
Afbeelding
Isabell Werth en Weihegold OLD in Stuttgart Foto: Stefan Lafrentz/FEI

Isabell Werth en Weihegold OLD (v. Don Schufro) hebben vandaag met een topscore van 89,418% de kür op muziek gewonnen in Stuttgart. Eerder deze week wist ze ook al de Grand Prix te winnen met een score van 84.340%. "Gister was ze heel ontspannen en rustig. Vanmorgen was ze veel alerter, niet gespannen maar geconcentreerd." aldus Isabell Werth.

De Duitse Kristina Bröring-Sprehe reed met Desperados FRH (v. De Niro) naar de tweede plaats met een score van 86.381%. "Dit is mijn eerste wedstrijd sinds Rio en ik ben erg blij, ik had een goed gevoel vandaag. Ik ben nog niet zeker over de planning met hem, maar de focus ligt op het EK volgend jaar. We hadden een geweldig team in Rio en ik denk dat we een goede kans maken op het EK volgende zomer." aldus Kristina Broring-Sprehe. Het was een geheel Duits podium met op de derde plaats Fabienne Lütkemeier en D’Agostino FRH (v. De Niro) met een score van 78.886%. "Ik ben heel erg blij, mijn paard heeft alles gegeven. De toeschouwers hier zijn geweldig en mijn paard genoot van de wedstrijd." aldus Fabienne Lütkemeier.

Voor Nederland kwamen aan start Madeleine Witte Vrees en Cennin (v. Vivaldi) die op de vierde plaats eindigden met 78.145%. Op de 14e plaats eindigden Danielle Heijkoop en Badari met 68.427%.

Voor de volledige uitslag klik hier