JIM: Diederik van Silfhout wint Grand Prix in Maastricht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

JIM: Diederik van Silfhout wint Grand Prix in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 14:32

*Bokt.nl
Afbeelding
Foto door aniek1985

Vanmorgen werd de Grand Prix op Jumping Indoor Maastricht verreden. Er kwam een sterk deelnemersveld aan start, met Diederik van Silfhout als grote favoriet. En hij stelde het publiek niet teleur. Ondanks dat de juryleden het niet helemaal met elkaar eens waren, pakten Van Silfhout en Arlando NOP met een mooie score van 75,840% een eerste plaats. Zij passeerden hiermee Hans Peter Minderhoud die daarvoor met Glock's Flirt de eerste plaats bezette met een score van 75.540%. Minderhoud belandde op een uiteindelijke tweede plaats. Isabell Werth en Don Johnson FRH reden met een minimaal verschil naar een derde plaats, met een score van 75.520%.

De verrassing kwam van de kant van Marieke van der Putten die een fantastisch debuut neerzette. Met Ambria reed ze met een score van 72.920% naar een mooie vierde plaats. Patrick van der Meer en Zippo belandden met een score van 71.500% op een vijfde plaats en Henriette Andersen en Inna Logutenkova bezetten respectievelijk plaats zes en zeven in het klassement.

Klik hier voor de resultaten.

8nnemiekJarig

Re: JIM: Diederik van Silfhout wint Grand Prix in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 15:42

Ik lees nu voor het eerst dat de JIM weer gehouden wordt dit jaar :+
Ik zie er zo snel geen topic over, maar vroeg me af of er al mensen geweest zijn en of er ook weer leuke stands en kunstenaars zijn enzo?

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:47

8nnemiek schreef:
Ik lees nu voor het eerst dat de JIM weer gehouden wordt dit jaar :+
Ik zie er zo snel geen topic over, maar vroeg me af of er al mensen geweest zijn en of er ook weer leuke stands en kunstenaars zijn enzo?

Is alweer voor het 3e jaar :)
Ben er in 2014 en 2015 geweest en ga zondag ook weer. Zijn zeker leuke stands te vinden maar afgelopen 2 jaar niet mega veel.

gigikuhh

Re: JIM: Diederik van Silfhout wint Grand Prix in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:55

ik ga morgen weer :)